Avgust Horh je rođen 12. oktobra 1868. godine u Viningenu na Mozelu i to kao sin kovača iz ugledne porodice. Posle studija na Tehnikumu u Mitvajdi Avgust se 1896. godine pridružio Karlu Bencu u Manhajmu gde je do 1899. godine radio kao direktor odeljenja za proizvodnju motornih vozila i aktivno učestvovao i oblikovao sam početak konstruisanja automobila.
Osamostalio se 1899. godine otvaranjem male radnje za popravku motornih vozila u Kelnu. 1901. godine konstruisao je svoj prvi sopstveni automobil.
1902. godine preselio je preduzeće u Rajhenbah u Fogtlandu da bi dve godine kasnije za sedište kompanije Horh Verke izabrao Cvikau. Avgust Horh je 1909. godine nakon nesuglasica napustio preduzeće koje je osnovao i nakon nekoliko nedelja posle toga osnovao drugo preduzeće za proizvodnju automobila kome je 1910. godine dao naziv Audi, prema latinskom prevodu svoga prezimena. 1920. godine podneo je ostavku na mesto u upravnom odboru Audiverke AG, i zatim je postao veštak i stručnjak u oblasti tehnike motornih vozila. Osnivanjem kompanije Auto Union AG juna 1932. godine Avgust Horh je postavljen za upravnika nadzornog odbora kompanije. 3. februara 1951. godine Avgust Horh je preminuo u Minhebergu u pokrajini Oberfranken. Audi Ag se osvrće na uzbudljiv i raznolik istorijat, njegova tradicija u proizvodnji automobila i motora seže unazad do 19. veka.
Početno mesto u istoriji pripada Avgustu Horhu, jednom od nemačkih inženjera pionira u proizvodnji automobila. Kao apsolvent tehnike u saksonskom mestu Mitvajdi prvo je radio kao konstruktor motora, kasnije kao rukovodilac odeljenja za proizvodnju motora kod Karla Benca u Manhajmu. 1899. godine on se osamostalio i 14. novembra iste godine u Kelnu je osnovao kompaniju Horh i Cie. 1902. godine Horh je stigao u Saksoniju prvo u Rajhenbah i 1904. godine u Cvikau gde je firma preimenovana u akcionarsko društvo. Zbog razlika u upravnom odboru Avgust je 1909. godine napustio preduzeće.
Međutim odmah nakon toga on je osnovao u Cvikauu još jednu firmu za proizvodnju automobila. Pošto je njegovo ime već bilo upotrebljeno i zaštićeno kao robna marka, kao novo ime firme je izabrao latinski prevod svog prezimena, i tako je prezime Horh postalo u prevodu Audi. Ideja o upotrebi latinske nemačke reči Hore kao osluškuj je došla od sina jednog poslovnog prijatelja Avgusta koji se kao učesnik latinskog uključio u potragu za novim nazivom firme. U vremenu koje je dolazilo Avgust Horh je svoju marku potpisivao sa vaš Audi Horhe.
U decembru 1914. godine kompanija Audi Automobilverke Gmbh je postala akcionarsko društvo. Po najnovijim rezultatima i odrađenim anketama najbolji proizvođač automobila po mišljenju ljudi jeste Audi. Audi je nedavno predstavio koncept novog sistema proizvodnje, koji bi trebao da omogući povećanje i do 20 procenata u odnosu na dosadašnji sistem, a svodi se na uvođenje modularnih proizvodnih mesta, odnosno radnih stanica za svakog radnika posebno kojima će dronovi i roboti donositi neophodne delove. Audi je tokom proteklih 20 godina proizveo preko pet miliona TDI motora, a TDI principi danas pogone svaki drugi putnički automobil u Evropi. Audi radi i na povećanju efikasnosti korišćenjem sistema za prikupljanje odbačene energije i korišćenjem start stop sistema.
Tu su i napredni procesi korišćenja novih i lakših legura, kao i korišćenjem LED tehnologije koji troše manje električne energije. Novi vrlo efikasni klima uređaji troše još manje energije nego ranije, baš kao i efikasniji sistemi za navigaciju. Audi u ovom trenutku poseduje i ima 33 modela sa CO2 emisijama, manjim od 140 km, a skoro svi su na pogone i tdi motore, nakon dvadeset godina rada na Tdi motorima Audi nastavlja razvoj u pravcu čiste dizel tehnologije, i tako umanjujući količinu štetnih materija u izduvnim gasovima. Novi sistemi uz pomoć posebnih hemijskih supstanci pretvara azotne okside u vodonik i vodu. Novi motor zapremine 3.0 litara uz pomoć ove tehnologije zadovoljava najstrožije ekološke standarde u Americi i Evropi, uključujući i Euro šest standard novi, koji je pušten u prodaju od 2014. godine. Ovaj savremeni motor se već nalazi u modelima Ku7 i A4.
Velika multimedijalna prezentacija TDI tehnologije je posebna i oduševila je mnoge ljude širom sveta, Audi je proslavio dvadeset godina postojanja, i kompanija je danas zadovoljna sve većim brojem kupaca i obožavaoca koji vole Audi i potražuju ga širom sveta.
Audi Q6 e-tron & Audi SQ6 e-tron
Audi Q6 e-tron je model baziran na Premium Platform Electric (PPE), koji označava sledeći korak u transformaciji kompanije u dobavljača vrhunske električne mobilnosti.Model je definisan ne samo impresivnim performansama vožnje i punjenja, već i povećanom efikasnošću i velikim dometom. Audi Q6 e-tron otelotvoruje tipičan Audi SUV stil sa još prefinjenim e-tron dizajnerskim jezikom. Nova filozofija dizajna u unutrašnjosti i pionirske tehnologije koje debituju u novom modelu, počinju sledeće...
Izvor: AutoBlog, 18.Mar.2024, 21:37
VIDEO: Audi RS3 vs RS5 vs RS6 vs RS7 vs RSQ3 vs RSQ8 vs RS e-tron GT
Izvor: AutoBlog, 17.Mar.2024, 02:19
Novi Audi A3 je preplavljen pretplatama: Ove osnovne funkcije će se naplaćivati
Digitalizacija dolazi sa svojom cenom u najnovijem modelu Audi A3, pokrećući debatu o budućnosti automobilskih funkcija Poznat po svojoj dugogodišnjoj istoriji i sposobnosti da se prilagodi vremenima, Audi A3 ulazi u 2025. godinu sa novim modelom koji, iako vizuelno...
Izvor: VojvodinaUzivo.rs, 13.Mar.2024, 14:46
POLICIJA U SJENICI ZAUSTAVILA SUMNJIVI "AUDI", ŠOKIRALI SE OD PRIZORA Novopazarac pokušao da švercuje CIGARETE: Evo kolika je vrednost u pitanju
Inspektori iz Novog Pazara, brzim i efikasnim reagovanjem uspešno su izveli akciju suzbijanja krijumčarenja akcizne robe, u kojoj je zaplenjena velika količina cigareta.
Izvor: Blic, 12.Mar.2024, 22:34
SUMNJE VIŠE NEMA: Audi ulazi u Formulu 1
Nemački proizvođač kupio 100 odsto Zaubera.. Nemački prozivač Audi odlučio je da ubrza i prošri svoje planove za Formulu 1 pošto je preuzeo 100 odsto udela u švajcarskom Zauberu dve godine pre najavljenog ulasak u sport 2026. Audi je 2022. najavioda će se priključiti Formuli 1 kao dobavljač motora kada budu uvedeni novi propisi koji uključuju povećanu električnu snagu i 100 odsto održiva goriva. Prvobitno su želeli partnervstvo sa Zauberom, ali su u međuvremenu...
Izvor: SrbijaDanas.com, 12.Mar.2024