Izvor: B92, 20.Sep.2010, 18:00   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Počeo "večiti derbi" za pivopije

Kompanija Karlsberg promovisala je nove limenke piva sa grbovima Crvene zvezde i Partizana, a po tri dinara od svake prodate limenke ići će klubovima.

"Karlsberg će od svake prodate limenke ustupiti po tri dinara, odnosno 75 odsto profita, beogradskim večitim rivalima. Oni će ta sredstva iskoristiti na najbolji način. Pozivam sve navijače da konzurimaju Lav pivo, naravno, u umerenim količinama", >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << kazao je generalni direktor kompanije Karlsberg Srbija Aleksandar Radosavljević.

Klubovi će zaraditi od svake prodate limenke sa svojim grbom, što je medju prisutnim novinarima i predstavnicima klubova dovelo do "peckanja" o tome ko ima više navijača i čije pristalice konzumiraju više piva.

"Uz najkvalitetniji fudbal na svetu, koji se igra u Ligi šampiona,ide i najbolje pivo i zato pozivam navijače da uživaju", kazao je direktor marketinga Partizana Vladimir Jarić.

Generalni sekretar Crvene zvezde Andrija Kleut istakao je da se "večiti derbi" ovom akcijom seli na još jedan teren.

"Pošto nas Zvezdaša ima dosta, biće nam potrebni milioni limenki. Sada se večiti derbi seli na drugi teren i želimo i tu da pokažemo da su naši navijači najbolji", rekao je Kleut.

Iako je bilo najavljeno, promociji ove akcije nisu prisustvovalipredsednici najpopularnijih srpskih klubova Dragan Djurić i Vladan Lukić.
Pogledaj vesti o: Crvena Zvezda,   Zvezda - Partizan

Nastavak na B92...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.