
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 26.Feb.2021, 12:19
Radikalan zaokret švedskog modnog giganta H&M
Globalna pandemija toliko je uticala na poslovanje švedskoga modnog giganta da će u eri posle korone H&M značajno promeniti način poslovanja
H&M bi kao drugi najveći prodavac odeće na planeti, svojim odlukama mogao da pokrene novi trend koji će mnogi slediti.
Centralna poslovnica na glavnom trgu u Stokholmu biće tako prvi njihov prodajni prostor koji će se promeniti. Radnja neće više biti samo mesto na kojem kupci mogu kupovati odeću, nego će se na toj lokaciji, >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << na primer, prišivati zakrpe na pantalonama, iznajmljivati haljine za žurke, a u uglovima poslovnice prostor će biti preuređen u salone lepote, piše Jutarnji list.
Možete li zamisliti prodavnice koji nisu više samo radnje nego saloni mode s malim zanatima i propratnim uslugama? Šveđani se klade baš na to, jer što se više kupuje onlajn, to ogromni prodajni prostori postaju sve manje potrebni.
A umesto da pokušaju da se reše mrtvog kapitala, pokušaće da ga oživeti i uložiti u jačanje brenda.
Kako izveštavaju svetski mediji, Hennes and Mauritz, kako je puno ime kompanije, prijavili su da im je prva trećina ove godine u poslovnom smislu ipak prošla puno bolje nego što su očekivali. Planirali su pad poslovanja zbog toga što su karantini širom sveta prisilili kupce da odeću u većoj meri nabavljaju onlajn.
Iako im taj način isporuke smanjuje troškove, on istovremeno znači i smanjenje potrebe za postojanjem fizičkih prodavnica. Iz H&M-a su tako za ovu godinu najavili zatvaranje 350 od svojih oko pet hiljada trgovina širom sveta, a u planu je otvaranje tek stotinak novih.
Izvor: jutarnji.hr
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...