
Izvor: Kremasica.com, 08.Jan.2010, 02:05 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Zabranjena reklama za novu kolekciju Clean & Clear
Svi znamo da se na reklamama koje se vrte po tv programima i šarenim časopisima užasno preteruje tvrdnjama kako će posle korišćenja tog i tog proizvoda koža biti savršeno čista, bez bubuljica i bora, kosa bujna i sjajna, itd. To je taj korporativni advertajzing u koji sve manje ljudi ima poverenja, a njegov uticaj je od svojih impresivnih prvih pojavljivanja vidljivo splasnuo. Ipak, niko se do sada nije setio i uspešno sproveo akciju okončavanja ovakve vrste masovnog obmanjivanja. Kao, svi znamo da preteruju, fotošopiraju i u širokom luku zaobilaze istinu, ali eto, svi mislimo - platili su termine i zakupili stranice, šta sad, nek pričaju šta ’oće, mi im ne verujemo baš mnogo. Ipak... U Velikoj Britaniji se u novoj godini desilo da je zabranjeno emitovanje reklame za set proizvoda protiv bubuljica, Clean & Clear Advantage Spot Control Kit od kompanije Johnson & Johnson. Bilo je dovoljno da se jave samo dva gledaoca (ili pre gledateljke) sa primedbom na fotografije devojaka u reklami, tzv. PRE i POSLE. Opširnije...
Reklama zabranjenja jer vređa inteligenciju gledalaca (video)
Izvor: 24sata, 08.Jan.2010
To je taj korporativni advertajzing u koji sve manje ljudi ima poverenja, a njegov uticaj je od svojih impresivnih prvih pojavljivanja vidljivo splasnuo.