SINDIKATI GRADSKOG PREVOZA: Poništite Bus plus i vratite prodaju karata u GSP!

Izvor: Kurir, 10.Dec.2013, 17:01   (ažurirano 02.Apr.2020.)

SINDIKATI GRADSKOG PREVOZA: Poništite Bus plus i vratite prodaju karata u GSP!

Sindikalci, kao razlog što ugovor treba da bude raskinut, jer komunalna policija je stavljena u svrhu naplate karata privatnog preduzeća i da je šest miliona evra iz gradskog budžeta plaćeno za zakup i instaliranje validatora "bus-plus" sistema iako je konzorcijum to trebaa besplatno da instalira

BEOGRAD - Tri sindikata Gradskog saobraćajnog preduzeća "Beograd" zatražila su danas da se raskine ugovor o "Bus-plus" sistemu naplate i kontrole karata u javnom >> Pročitaj celu vest na sajtu Kurir << prevozu i taj posao ponovo vrati GSP "Beograd".

Sindikati su to zatražili od predsednika Privremenog veća Siniše Malog, jer smatraju da je ugovor sa konzorcijumom "Apeks solušn tehnolodži" ,"Lanus" D.O.O" i "Kentkart" koji rukovodi sistemom "bus-plus" štetan za Beograd.

Zahtev su uputili Sindikat vozača GSP "Beograd", Saobraćajni sindikat GSP "Beograd" i Sindikat "Evrovozač" koji tvrde i taj ugovor štetan i po GSP i po građane.

Oni u pismu tvrde da je "šest miliona evra iz gradskog budžeta plaćeno za zakup i instaliranje validatora "bus-plus" sistema iako je bilo logično da konzorcijum koja je dobio ovaj višemilionski posao i uzima 8,53 odsto od naplate karata, treba besplatno i da instalira opremu".

Sindikalci navode i da je "veliki broj zaposlenih iz GSP-a, u prethodnom periodu bio raspoređen na poslovima usmerivača i poslovima kontrole u vozilima, kao ispomoć".

Oni tvrde da je "prodaja karata u 2013. za 40 odsto manja u odnosu na 2012." i da je "zbog lošeg funkcionisanja sistema povećan broj napada na vozače u vozilima".

Sindikalci, kao razlog što ugovor treba da bude raskinut, navode i to što su "državni organi (komunalna policija) stavljeni u svrhu naplate karata privatnog preduzeća".

Oni tvrde i da "Apeks sa svojih 270 kontrolora nije u stanju da obavi povereni posao već se iz gradskog budžeta, dakle od novca Beograđana, plaća dodatnih 700 kontrolora".

Sindikalci ističu i da "brojni savetnici i referenti zaposleni u GSP-u opslužuju "bus-plus" sistem i izrađuju redove vožnje, da njih pedesetak radi za konzorcijum a platu primaju u GSP".

Oni tvrde i da u govor treba da bude raskinut jer je "GSP izdao poslovni prostor : šalter salu u Kneginje Ljubice 29, prostor u Deligradskoj i na Trgu republike za 350.000 din - što nije dovoljno ni za plate onih zaposlenih u GSP-u koji rade za Apeks".

Sindikalci tvrde i da je "zbog interesa nekoliko ljudi uništen najprofitabilniji sektor GSP" i da GSP “Beograd” beleži gubitke od pet milijardi dinara".

Nastavak na Kurir...






Povezane vesti

APEKS ODGOVARA SINDIKATIMA GSP: Beograd nije uložio ni dinar u uvođenje Bus plusa!

Izvor: Kurir, 11.Dec.2013, 12:57

Apeks ističe da je, činjenica da pismo sindikata GSP predsedniku Privremenog organa, pred javnošću i nadležnima konačno otvara prava pitanja i probleme javnog saobraćaja Beograda – kome, zapravo, i iz kojih razloga, ne odgovara sistem BusPlus..BEOGRAD - Povodom pisma tri sinidikata GSP Beograd...

Nastavak na Kurir...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Kurir. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Kurir. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.