Izvor: Radio Televizija Vojvodine, 18.Jun.2020, 20:03
Birodi: Vučić dominantan akter predizborne kampanje
Aleksandar Vučić u ulozi predsednika Srbije najzastupljeni je akter u izbornoj kampanji, pokazalo je istraživanje Biroa za društvena istraživanja sprovedeno ,a osnovu praćenja dnevnika na televizijama sa nacionalnim frekvencama od 4. do 15. marta i od 8. maja do 18. juna, kao i tokom vanrednog stanja.
Vučić je dominantan akter u kampanji dok su i političke stranke, čak i vladajuća Srpska naredna stranka, ostale po strani, navodi Birodi uz napomenu da je procenat pozitivnog >> Pročitaj celu vest na sajtu Radio Televizija Vojvodine << izveštavanja o Vučiću smanjen u poslednjem posmatranom periodu.
Birodi navodi i da je visoko bio prisutan fenomen partijskih kamera, odnosno emitovanje propagandnih sadržaja u izbornoj hronici, koje kreiraju izborni štabovi izbornih lista.
"Preporuku Biroa da se ta praksa promeni prihvatila je samo TV N1", navodi.
Nastavak na Radio Televizija Vojvodine...