Birodi: Vučić dominantan akter predizborne kampanje

Izvor: Radio Televizija Vojvodine, 18.Jun.2020, 20:03

Birodi: Vučić dominantan akter predizborne kampanje

Aleksandar Vučić u ulozi predsednika Srbije najzastupljeni je akter u izbornoj kampanji, pokazalo je istraživanje Biroa za društvena istraživanja sprovedeno ,a osnovu praćenja dnevnika na televizijama sa nacionalnim frekvencama od 4. do 15. marta i od 8. maja do 18. juna, kao i tokom vanrednog stanja.

Vučić je dominantan akter u kampanji dok su i političke stranke, čak i vladajuća Srpska naredna stranka, ostale po strani, navodi Birodi uz napomenu da je procenat pozitivnog >> Pročitaj celu vest na sajtu Radio Televizija Vojvodine << izveštavanja o Vučiću smanjen u poslednjem posmatranom periodu.

Birodi navodi i da je visoko bio prisutan fenomen “partijskih kamera”, odnosno emitovanje propagandnih sadržaja u izbornoj hronici, koje kreiraju izborni štabovi izbornih lista.

"Preporuku Biroa da se ta praksa promeni prihvatila je samo TV N1", navodi.

Nastavak na Radio Televizija Vojvodine...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Radio Televizija Vojvodine. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Radio Televizija Vojvodine. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.