Kako je Toyota Corolla postala najprodavaniji automobil

Izvor: AutoBlog, 08.Sep.2019, 12:50   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Kako je Toyota Corolla postala najprodavaniji automobil

Do sredine šezdesetih, države širom sveta su se već navikle na posleratni mir i počele osetno da uživaju u komforu života. Posedovanje automobila je postalo deo tog komfora. Zato je kompanija Toyota tokom 1966. godine predstavila novi model Corolla i tu sred auto-boomers perioda. Naziv Corolla prevodi se kao mala kruna, odnosno kruna cveća i simbolizuje nadu da će Corolla cvetati u srcima kupaca. To ime je i vrlo brzo opravdala odgovarajući na potrebe velikog broja japanskih porodica tog vremena, posebno zbog njene ekonomične potrošnje, prostrane i udobne kabine, kompaktnih dimenzija i pouzdanosti. Kompletan članak na sajtu Polovniautomobili.com...
Pogledaj vesti o: Toyota

Nastavak na AutoBlog...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta AutoBlog. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta AutoBlog. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.