Izvor: B92, 04.Apr.2017, 19:45 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Investiranje Audija u Astralis se višestruko isplatilo
Dobri rezultati i pozitivna iskustva velikih brendova koji ulažu u esport su pokazatelj sigurne budućnosti esportova.
Kompanija RFRSH, zadužena za sklapanje sponzorskog partnerstva između esport organizacije Astralis i čuvenog nemačkog proizvođača automobila Audi, objavila je danas podatke koji pokazuju koliko je ovaj dogovor bio obostrano uspešan i koristan nakon 2 i po meseca saradnje.
Audi je >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << u ovu esport organizaciju investirao 750 000 dolara sponzorstva, i za manje od 3 meseca to im je vraćeno sa više od 25 miliona pregleda Audijevog brenda preko Astralis socijalnih mreža, preko 12 miliona jedinstvenih posmatrača na Twitch strimovima i TV prenosima, 160 000 puštanja Audi reklama preko Astralis kanala, i čak 163 članka na 27 svetskih jezika u svetu koji su pisali o ovome, gde se nalazi i redakcija RUR-a.
Audi logo zauzeo je ključnu poziciju na dresovima tima, kao i na strimu svakog od igrača koji nastupa za ovaj tim, a igrači su bili i deo kampanje za promociju novog Audi Q2.
Veliki faktor je i to što je Audi dobro znao gde da investira, svakako zahvaljujući kompaniji RFRSH, pa je tako samo par nedelja nakon sponzorstva, Astralis osvojio ELEAGUE Atlanta Major, jedan od najvećih turnira u godini.
Ove zadivljujuće brojke pokazuju da postoji ogroman potencijal za kompanije da sponzorišu esport sastave na “punom” nivou i da će biti zanimljivo pratiti narednih godina kako i ostale kompanije iz drugih “nestandardnih” branši kreću polako da ulaze u esport.