Izvor: B92, 23.Apr.2014, 14:19 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Studija: Ljudi baš i ne vole Samsungove aplikacije
Samsung je u poslednje vreme uložio puno napora u svoje aplikacije, međutim, nedavna studija pokazuje da su ti napori bili uzaludni i da pred kompanijom predstoji dug put kako bi privukla korisnike da ih koriste.
Sudeći po ovoj studiji, korisnici provode jako malo vremena koristeći Samsungove aplikacije. Ove aplikacije uključuju i servise kao što je ChatON, >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << Samsungov odgovor na WhatsApp, ali korisnici Galaxyja S3 i S4 u proseku provode 6 sekundi mesečno u njegovom korišćenju.
Poređenja radi, Facebook aplikacija se koristi 11 sati a Instagram 2 sata u proseku svakog meseca. Kada je Twitter u pitanju, korisnici smartfona na njemu svakog meseca provedu 47 minuta dok za YouTube izdvoje 147 minuta.
Studija je pratila preko 250 miliona korisnika ova dva modela kao i njihovu upotrebu aplikacija.
Ljudi su u proseku tokom meseca trošili svega 7 minuta na Samsungove aplikacije.