
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 11.Feb.2016, 08:55 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Sajam turizma od 18. do 21. februara
BEOGRAD – Manifestacija počinje 18. i traje do 21. februara, a u istom terminu se održavaju i 12. Međunarodni sajam opreme za hotelijerstvo i ugostiteljstvo HORECA, 7. Sajam vina BEOWINE i 12. Sajam suvenira „Posetite Srbiju“
Ovaj „sajamski paket aranžman“ svake godine okuplja izuzetno veliki broj i izlagača i posetilaca, a tokom tih nekoliko dana klasičan izlagački koncept dopunjen je brojnim atraktivnim dešavanjima – promocijama, prezentacijama, degustacijama, okruglim >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << stolovima i stručnim predavanjima.
„Gde još niste bili?“ moto je pod kojim se održava ovogodišnja najveća i najznačajnija turistička manifestacija u zemlji i jugoistočnoj Evropi, ali i pitanje za sve nas. Obilaženje sveta i „otkrivanje“ novih destinacija značajno doprinose kvalitetu života, opštoj kulturi i uživanju u zasluženom godišnjem odmoru.
Beogradski Sajam turizma je mesto direktnih susreta i globalne turističke ponude, jedan od vodećih komercijalnih sajmova turizma u svetu koji ostvaruje značajne rezultate po broju ugovorenih poslova tokom manifestacije. Reč je o manifestaciji koja kontinuirano unapređuje komercijalni aspekt, ali je usredsređena i na jačanje poslovne posete i unapređenje poslovnih susreta. Jedan od najvažnijih ciljeva manifestacije je predstavljanje Srbije, potencijala i prirodnih resursa, kulturnog bogatstva i primamljivih turističkih destinacija sa bogatim i raznovrsnim sadržajima za odmor, zabavu, zdravstveni oporavak, sport, rekreaciju, avanturu…
Najveće turističke organizacije, agencije, turoperatori, hoteli, planinski centri, banje, jezera, gradovi, regije i zemlje sa svih kontinenata posetiocima manifestacije predstaviće svoju turističku ponudu.
Aranžmane za predstojeću sezonu, ali i druga putovanja za odmor, zabavu, rehabilitaciju, avanturu…, promovisaće više od 1150 izlagača iz 55 zemalja sveta.
Posetioci sajma imaće priliku da na jednom mestu dobiju sve informacije o aktuelnoj turističkoj ponudi, od najpovoljnijih first minute ponuda, preko ideja za predstojeću letnju sezonu, premijernih programa, aktuelnih spa vikenda ili city break ponuda, egzotičnih destinacija i gradova, luksuznih destinacija i hotela, specijalnih party putovanja, poslovnih centara i kongresnih dešavanja, kao i ski aranžmana u ovoj sezoni.
Izlagači tradicionalno pripremaju posebne sajamske cene, niže i do 40 odsto, kao i druge ekskluzivne pogodnosti za zaljubljenike u putovanja.
Grčka, Egipat, Makedonija, Crna Gora, Hrvatska, Turska, Slovenija, Bugarska, ali i daleki Brazil, Indonezija… države su koje na beogradskom Sajmu turizma tradicionalno promovišu svoje atraktivne destinacije. Prvi put ove godine turističke potencijale predstaviće Namibija, destinacija koja obiluje mestima i prizorima koji turistima oduzimaju dah, kao i Malezija, zemlja poznata po kulturnoj i geografskoj raznolikosti, neukroćenoj prirodi, egzotičnim vrstama biljaka i životinja i mnogobrojnim turističkim atrakcijama.
PRATEĆI PROGRAM
Prezentacije, promocije, konferencije, prateći programi i kosmopolitski duh koji prestonicu Srbije – Beograd, Beogradski sajam i Sajam turizma svakog februara učine centrom sveta tokom 4 sajamska dana, izazivaju veliko interesovanje javnosti i medija za ovu manifestaciju.
Turistička organizacija Srbije promovisaće turističku ponude naše zemlje u celini, Ali će, kao i svake godine, posebno će promovisati jednu temu, a to je ove godine – „Dunav i vodeno blago Srbije“. Posebna pažnja biće posvećena 160. godišnjici rođenja velikog srpskog naučnika Nikole Tesle.
Pod sloganom „Taste Serbia“, nedelja, 21. februar osmišljen je kao gastronomski dan i sveobuhvatna prezentacija Srbije i Beograda u hali 4 Beogradskog sajma. Tada će posetioci svim čulima uživati u ukusima i mirisima gastronomske ponude svih krajeva Srbije, kao i beogradskih opština u okviru zajedničkog nastupa.
Turistička organizacija Srbije tradicionalno će na svom štandu organizovati kviz za posetioce „Koliko poznaješ Srbiju“, kroz srpsko izdanje popularne društvene igre MONOPOLY, koja će se promovisati u celom svetu, uz nagrade najuspešnijima. Iz sadržajnog programa izdvajamo i promociju internet sajta i mobilne aplikacije „52 vikenda u Srbiji“.
Turistička organizacija Beograda promovisaće svoju bogatu turističku ponudu, koju kontinuirano unapređuje. Već afirmisana poslovna „city break“ destinacija, Beograd je privlačan za investicije, kongrese i seminare, kao i grad kulture, sporta, dobre energije, šopinga i zabave.
SERVISNE INFORMACIJE
Radno vreme Sajma za posetioce na dan otvaranja je od 10 do 18 časova, 19. i 20. februara sajamske hale biće otvorene sat duže, dok se poslednjeg dana – 21. februara, Sajam zatvara u 17 časova.
Pojedinačne ulaznice koštaju 300 dinara, dok su ulaznice za grupne posete 200 dinara. Parking se plaća 200 dinara na sat.
Informacije o Sajmu turizma, koje će posetiocima olakšati snalaženje, biće dostupne preko android aplikacije.
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...