Gledanost TV programa s nacionalnom pokrivenošću u avgustu 2017.godine

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 14.Sep.2017, 10:46   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Gledanost TV programa s nacionalnom pokrivenošću u avgustu 2017.godine

Prvi program RTS-a je bila najgledanija televizija svakog dana u avgustu. Uz RTS1 je bilo preko tri miliona gledalaca dnevno, ostvareni dnevni rejting je iznosio 3,8%, a udeo u gledanosti 21,2%

TV program RTS-a je i najraznovrsniji, svih 13 vrsta programa imao je Drugi program RTS-a, dok je Prvi program imao 12 vrsta programa.

Od pedeset najgledanijih emisija u avgustu, 42 su emisije RTS-a.

Najgledanija emisija je prenos fudbalske utakmice Lige Evrope: C.Zvezda-Krasnodar, >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << emitovana na Prvom programu RTS-a 24.avgusta u 20.55. Postignuti rejting emisije je 15,5%.

Na programima RTS-a su se najviše gledale sportske emisije, prenosi utakmica Lige Evrope: pored C.Zvezda-Krasnodar, Sparta Prag-C.Zvezda, Partizan-Videoton, Krasnodar-C.Zvezda i emisija iz studija, zatim fudbal kvalifikacije za Ligu šampiona: Olimpijakos-Partizan i emisiju iz studija, fudbal UEFA super KUP: Real Madrid-Mančester Junajted i emisija iz studija, košarka Trofej Beograda: Srbija-C.Gora, Srbija-Grčka, odbojka EP Srbija-Bugarska i Svetsko prvenstvo u atletici.

Gledane su bile i informativne emisije: Dnevnik 2 i Dnevnik 1 RTS-a, emisije posvećene sećanju na Oluju, Znanje imanje, Ovo je Srbija, Jutarnji dnevnik, Dnevnik TV NS, Beogradska hronika, Sat plus, Šta radite bre, Vesti i Gastronomad, ali i domaće igrane serije: Selo gori, a baba se češlja, Stižu dolari i Sumnjiva lica. Od zabavnih emisija gledana je Slagalica, Žikina šarenica i Gost, dokumentarna emisija: Sasvim prirodno, komercijalna emisija Loto, filmovi: Vrhovi Zelengore, Valter brani Sarajevo, Partizanska eskadrila, Kockar i Administrator .

Izvor podataka: NILSEN ( Nielsen Audience Measurement )

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Povezane vesti

SAD: Značajno se smanjuje broj gledalaca vesti na TV-u, posebno na lokalnim stanicama

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 14.Sep.2017

U ranijim istraživanjima, tokom izborne 2016. godine, Amerikanci su naveli kablovsku televiziju kao najkorisniji izvor..Broj Amerikanaca koji pristupa vestima putem televizije značajno pada u odnosu na broj onih koji preferiraju konzumiranje vesti online, pokazalo je novo istraživanje američkog istraživačkog...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.