Cannes Lions 2025, 4. dan: Dobitnici Grand Prix nagrada

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 20.Jun.2025, 11:50

Cannes Lions 2025, 4. dan: Dobitnici Grand Prix nagrada

Projekat „Caption with Intention“ koji je kreiran za Academy of Motion Picture Arts and Sciences, Chicago Hearing Society and Rakish realizovan od starne agencije FCB Chicago je osvojio i treći Grand Prix-a i to u kategoriji Brand Experience & Activation, pored već osvojenihin Gran Prix-a u kategorijama Digital Craft i Design.
Kampanja „AXA – Three Words“ koju je kreirala agencija Publicis Conseil, Paris za AXA osiguranje, je osvojila Grand Prix i u kategoriji Creative Business Transformation, pored već osvojene najznačajnije nagrade i u kategoriji Direct.
Grand Prix u kategoriji Creative Commerce je pripao projektu „Preserved Promos...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.