
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 19.Jun.2025, 13:19
Cannes Lions 2025, 3. dan: Dobitnici Grand Prix nagrada
Grand Prix u kategoriji Creative B2B je pripao projektu „B2B: Act Like You Know„, za registar internet domena GoDaddy Airo, koji je kreiran u saradnji sa agencijom GoDaddy, Tempe, AZ, United States.
U kategoriji Creative Data Grand Prix je osvojila kompanija Consul Appliances za kampanju „Efficient Way To Pay„ koja je kreirana uz pomoć agencije DM9, São Paulo
Kampanja „AXA – Three Words“ koju je kreirala agencija Publicis Conseil, Paris za AXA osiguranje, je osvojila Grand Prix u kategoriji Direct.
Kampanja „Dove Real Beauty Redefined for the AI Era“ agencije Mindshare, New York, za „Dove...
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.