Izvor: Advertiser-Serbia.com, 19.Jun.2025, 13:19
Cannes Lions 2025, 3. dan: Dobitnici Grand Prix nagrada
Grand Prix u kategoriji Creative B2B je pripao projektu „B2B: Act Like You Know„, za registar internet domena GoDaddy Airo, koji je kreiran u saradnji sa agencijom GoDaddy, Tempe, AZ, United States.
U kategoriji Creative Data Grand Prix je osvojila kompanija Consul Appliances za kampanju „Efficient Way To Pay„ koja je kreirana uz pomoć agencije DM9, São Paulo
Kampanja „AXA – Three Words“ koju je >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << kreirala agencija Publicis Conseil, Paris za AXA osiguranje, je osvojila Grand Prix u kategoriji Direct.
Kampanja „Dove Real Beauty Redefined for the AI Era“ agencije Mindshare, New York, za „Dove“ je osvojila Grand Prix u kategoriji Media
Kampanja „Lucky Yatra“, kreirana za kompaniju Indian Railways, od strane agencija FCB India, Mumbai je osvojla Grand Prix, u kategoriji PR,
Unileverova aktivacija „Vaseline Verified“, kreiran od strane agencije Ogilvy, Singapore je osvojila Grand Prix i u kategoriji Social & Creator Lions pored već osvojenog Grand Prix u kategoriji Health & Wellness
Prijavite se za Advertiser Serbia Daily Newsletter
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...
Cannes Lions 2025, 4. dan: Dobitnici Grand Prix nagrada
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 20.Jun.2025, 11:50
Projekat „Caption with Intention“ koji je kreiran za Academy of Motion Picture Arts and Sciences, Chicago Hearing Society and Rakish realizovan od starne agencije FCB Chicago je osvojio i treći Grand Prix-a i to u kategoriji Brand Experience & Activation, pored već osvojenihin Gran Prix-a u kategorijama...












