Cannes Lions 2025, 3. dan: Dobitnici Grand Prix nagrada

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 19.Jun.2025, 13:19

Cannes Lions 2025, 3. dan: Dobitnici Grand Prix nagrada

Grand Prix u kategoriji Creative B2B je pripao projektu „B2B: Act Like You Know„, za registar internet domena GoDaddy Airo, koji je kreiran u saradnji sa agencijom GoDaddy, Tempe, AZ, United States.

U kategoriji Creative Data Grand Prix je osvojila kompanija Consul Appliances za kampanju „Efficient Way To Pay„ koja je kreirana uz pomoć agencije DM9, São Paulo

Kampanja „AXA – Three Words“ koju je >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << kreirala agencija Publicis Conseil, Paris za AXA osiguranje, je osvojila Grand Prix u kategoriji Direct.

Kampanja „Dove Real Beauty Redefined for the AI Era“ agencije Mindshare, New York, za „Dove“ je osvojila Grand Prix u kategoriji Media

Kampanja „Lucky Yatra“, kreirana za kompaniju Indian Railways, od strane agencija FCB India, Mumbai je osvojla Grand Prix, u kategoriji PR,

Unileverova aktivacija „Vaseline Verified“, kreiran od strane agencije Ogilvy, Singapore je osvojila Grand Prix i u kategoriji Social & Creator Lions pored već osvojenog Grand Prix u kategoriji Health & Wellness

Prijavite se za Advertiser Serbia Daily Newsletter

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Povezane vesti

Cannes Lions 2025, 4. dan: Dobitnici Grand Prix nagrada

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 20.Jun.2025, 11:50

Projekat „Caption with Intention“ koji je kreiran za Academy of Motion Picture Arts and Sciences, Chicago Hearing Society and Rakish realizovan od starne agencije FCB Chicago je osvojio i treći Grand Prix-a i to u kategoriji Brand Experience & Activation, pored već osvojenihin Gran Prix-a u kategorijama...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.