Kampanja osmeh za veći broj turista u Parizu

Izvor: S media, 19.Jul.2009, 14:00   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Kampanja "osmeh" za veći broj turista u Parizu

Biro za turizam u francuskoj prestonici počeo je kampanju "za više osmeha", suočen sa padom broja turista, ne samo zbog svetske finansijske krize već i zbog loše reputacije žitelja koje bije glas da nisu prijateljski raspoloženi prema strancima.

Anketa pokrenuta u maju na internet sajtu za putovanja "TripAdvisor" pokazala je da je Pariz grad na najlošijem glasu u Evropi, za koji vlada uverenje da ima visoke cene i neprijatne žitelje, preneli su francuski mediji.
>> Pročitaj celu vest na sajtu S media << />
Zvanični podaci pokazuju da je broj turista u Parizu od januara opao za 17 odsto u poredjenju sa istim periodom prošle godine.

Da bi se pad zaustavio i turisti podstakli da ponovo dolaze, Biro za turizam postavio je štandove na kojima dežuraju timovi "nasmešenih ambasadora" koji dobrodošlicom dočekuju posetioce na najpopularnijim mestima u gradu.

U istom cilju je prošlog vikenda na poznatom trgu Vandom na stotine Parižana na rolerima učestvovalo u "oslikavanju" džinovskog osmeha.

"Moramo da radimo na običnim stvarima. Ništa ne govori više od osmeha", izjavio je tim povodom Pol Rol, na čelu Biroa za turizam u Parizu.

Nastavak na S media...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta S media. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta S media. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.