Izvor: S media, 19.Jul.2009, 14:00 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Kampanja "osmeh" za veći broj turista u Parizu
Biro za turizam u francuskoj prestonici počeo je kampanju "za više osmeha", suočen sa padom broja turista, ne samo zbog svetske finansijske krize već i zbog loše reputacije žitelja koje bije glas da nisu prijateljski raspoloženi prema strancima.
Anketa pokrenuta u maju na internet sajtu za putovanja "TripAdvisor" pokazala je da je Pariz grad na najlošijem glasu u Evropi, za koji vlada uverenje da ima visoke cene i neprijatne žitelje, preneli su francuski mediji.
>> Pročitaj celu vest na sajtu S media << />
Zvanični podaci pokazuju da je broj turista u Parizu od januara opao za 17 odsto u poredjenju sa istim periodom prošle godine.
Da bi se pad zaustavio i turisti podstakli da ponovo dolaze, Biro za turizam postavio je štandove na kojima dežuraju timovi "nasmešenih ambasadora" koji dobrodošlicom dočekuju posetioce na najpopularnijim mestima u gradu.
U istom cilju je prošlog vikenda na poznatom trgu Vandom na stotine Parižana na rolerima učestvovalo u "oslikavanju" džinovskog osmeha.
"Moramo da radimo na običnim stvarima. Ništa ne govori više od osmeha", izjavio je tim povodom Pol Rol, na čelu Biroa za turizam u Parizu.