Izvor: Story, 27.Jan.2013, 18:03   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Sin Bekamovih postao zaštitno lice modnog brenda

Da je Romeo Bekam postao zaštitno lice reklamne kampanje Burberry za proleće-leto, to već svi znaju, ali s obzirom na to da je sa samo Na modnim revijama za proleće-leto 2013. predstavljenim u Milanu i Londonu, modni kritičari složili su se da je Burberry ponudio najuzbudljiviju kolekciju do sada, a sa odabirom Romea Bekama za zaštitno lice kampanje, još jednom je potvrđen duh promena u...
Pogledaj vesti o: London

Nastavak na Story...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Story. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Story. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.