Moj prijatelj AI: gotovo 30% onih koji koriste veštačku inteligenciju tokom praznika
Moj prijatelj AI: gotovo 30% onih koji koriste veštačku inteligenciju tokom praznika razgovara sa njom kada se osećaju loše Nedavno istraživanje kompanije Kaspersky ukazalo je na značajnu promenu u načinu korišćenja veštačke inteligencije tokom praznične sezone....
Izvor: ItRešenja.com, 25.Dec.2025, 00:40
Moj prijatelj AI: gotovo 30% onih koji koriste veštačku inteligenciju tokom praznika razgovara sa njom kada se osećaju loše
Daleko od toga da je samo pouzdan pomoćnik za kupovinu ili planiranje, veštačka inteligencija se sve češće pojavljuje kao višefunkcionalni digitalni saputnik, sposoban da pruži i emocionalnu podršku — fenomen koji je naročito izražen među pripadnicima generacije Z i milenijalcima. Ipak, Kaspersky stručnjaci upozoravaju da preterano poverenje u AI može predstavljati rizik po bezbednost podataka. Uoči božićnih praznika, Kaspersky je sproveo istraživanje* sa ciljem da...
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 23.Dec.2025, 17:53
Digitalni Deda Mraz: polovina kupaca planira da pokloni digitalne darove ovog Božića
Kako se naše svakodnevne aktivnosti sve više sele u digitalno okruženje, virtuelni pokloni se ubrzano transformišu iz novine u masovno prihvaćen fenomen. Neposredno pred početak praznične kupovine, Kaspersky je sproveo istraživanje* sa ciljem da utvrdi stvarni nivo popularnosti digitalnih poklona i identifikuje koje vrste virtuelnih darova najviše privlače potrošače. Samo četvrtina ispitanika ostaje u potpunosti privržena tradicionalnom pristupu, dajući prednost fizičkim...
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 17.Dec.2025, 12:23
Digitalni Deda Mraz: polovina kupaca planira da pokloni digitalne darove ovog Božića
Prema najnovijim nalazima kompanije Kaspersky, virtuelni pokloni i personalizovane čestitke uživaju veliku popularnost u prazničnoj sezoni 2025/2026, pri čemu se pretplate na striming servise i krediti za video-igre nalaze na samom vrhu liste želja korisnika. Kako...
Izvor: ItRešenja.com, 16.Dec.2025, 21:25
Kaspersky: 88,5% fišing napada cilja na krađu lozinki
Još 9,5% ciljalo je lične podatke poput imena, adresa i datuma rođenja, dok je 2% bilo usmereno na podatke o bankarskim karticama. Istraživanje kompanije Kaspersky pokazuje da većina fišing stranica prosleđuje ukradene informacije putem e-pošte, Telegram botova ili panela pod kontrolom napadača, pre nego što podaci dospeju u kanale za ilegalnu preprodaju. Podaci ukradeni fišingom retko se koriste samo jednom: akreditivi iz više kampanja konsoliduju se u „data...
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 15.Dec.2025, 12:55
Kaspersky: 88,5% fišing napada cilja na krađu lozinki
Stručnjaci kompanije Kaspersky su analizirali fišing i prevarantske kampanje zabeležene od januara do septembra 2025. godine i utvrdili da je 88,5% napada imalo za cilj krađu lozinki i drugih akreditiva za različite onlajn naloge....
Izvor: ItRešenja.com, 12.Dec.2025, 20:03
Kaspersky ICS CERT predstavlja trendove i predviđanja bezbednosti industrijskih sistema za 2026
Kontinuirani pritisak na industrijska okruženja sve složenijih globalnih sajber-pretnji obeležio je 2025. godinu. Prema novom izveštaju Kaspersky Security Bulletin, udeo ICS računara napadnutih malverom ostao je visok: kretao se oko 21,9% u prvom kvartalu, da bi opao na...
Izvor: ItRešenja.com, 11.Dec.2025, 17:12








