Kaspersky
Stranica: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Tehnološki potkovani ili naivni? 61% milenijalaca u Srbiji priznaje da ne proverava uvek autentičnost svojih online kontakata

Tehnološki potkovani ili naivni? 61% milenijalaca u Srbiji priznaje da ne proverava uvek autentičnost svojih online kontakata

Novo istraživanje kompanije Kaspersky otkriva zabrinjavajuću dozu naivnosti u digitalnom ponašanju milenijalaca. Kao prva generacija koja je odrasla uz društvene mreže, milenijalci se ponose svojom tehnološkom osposobljenošću. Prema rezultatima ankete, u Srbiji 66% njih smatra da su digitalno najpismeniji članovi svojih domaćinstava. Uprkos tom samopouzdanju, šest od deset (61%) ispitanika priznaje da ne proverava uvek autentičnost svojih digitalnih kontakata. Ovo je značajan...

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 13.Jun.2025, 14:14

Detaljnije >>

Omiljene igre generacije Z korišćene kao mamac u više od 19 miliona pokušaja sajber napada

Omiljene igre generacije Z korišćene kao mamac u više od 19 miliona pokušaja sajber napada

GTA, Minecraft i Call of Duty bile su među najčešće zloupotrebljenim igrama i jasno je da sajber kriminalci aktivno prate gejming trendove kako bi dosegli svoje mete. Kako bi pomogla igračima da budu bezbedni, kompanija Kaspersky je pokrenula „Case 404“ — interaktivnu sajber bezbednosnu igru koja uči generaciju Z kako da prepozna pretnje i zaštiti svoje digitalne svetove dok rade ono što vole: igraju se.. Generacija Z igra igre više od bilo koje druge generacije...

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 10.Jun.2025, 16:17

Detaljnije >>

Šta deca u Srbiji najviše gledaju preko neta

Prema godišnjem izveštaju kompanije Kasperski, deca u Srbiji pokazuju najviše interesovanja za četbotove zasnovane na veštačkoj inteligenciji, koji se pojavljuju u 7,5% svih pretraga. Na globalnom nivou, YouTube ostaje najpopularnija aplikacija među decom, dok je WhatsApp prestigao TikTok i zauzeo drugo mesto. Istraživanjem je zabeležen i viralni porast italijanskih “brejnrot” (brainrot) mimova poput “tralalero tralala”, kao i sve veća pažnja posvećena igrici Sprunki – ritmičkoj...

Izvor: Luftika.rs, 08.Jun.2025, 09:00

Detaljnije >>

Kaspersky: Šta su deca pretraživala i gledala na mreži ove godine

Kaspersky: Šta su deca pretraživala i gledala na mreži ove godine

Analiza koja obuhvata period od maja 2024. do aprila 2025. godine otkriva sve veće interesovanje za četbotove zasnovane na veštačkoj inteligenciji, viralni porast italijanskih „brejnrot“ (brainrot) mimova poput „tralalero tralala“, kao i sve veću pažnju posvećenu igrici Sprunki — ritmičkoj igri koja kombinuje muziku i pokret. YouTube ostaje najpopularnija aplikacija među decom na globalnom nivou, dok je WhatsApp prestigao TikTok i zauzeo drugo mesto. Saznajte više u kompletnom...

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 04.Jun.2025, 14:21

Detaljnije >>

Kaspersky: Šta su deca pretraživala i gledala na mreži ove godine

Povodom Međunarodnog dana deteta, kompanija Kaspersky je objavila svoj godišnji izveštaj o interesovanjima dece u digitalnom svetu. Analiza koja obuhvata period od maja 2024. do aprila 2025. godine otkriva sve veće interesovanje za četbotove zasnovane na veštačkoj...

Izvor: ItRešenja.com, 03.Jun.2025, 13:15

Detaljnije >>

Deca najviše gledaju Jutjub

Kompanija Kaspersky saopštila je danas, povodom Međunarodnog dana deteta, da Jutjub na globalnom nivou...

Izvor: Radio Televizija Vojvodine, 02.Jun.2025, 17:31

Detaljnije >>

57 sumnjivih Chrome ekstenzija instalirano više od šest miliona puta

57 sumnjivih Chrome ekstenzija instalirano više od šest miliona puta

Stručnjaci za sajber bezbednost kompanije Kaspersky identifikovali su 57 sumnjivih ekstenzija u zvaničnoj Chrome Web prodavnici, koje koristi više od šest miliona korisnika. Ove ekstenzije su izazvale sumnju jer dozvole koje zahtevaju ne odgovaraju njihovom opisu. Pored toga, reč je o tzv. „skrivenim“ ekstenzijama – ne pojavljuju se u rezultatima pretrage u Chrome Web prodavnici, niti ih indeksiraju pretraživači. Instalacija je moguća isključivo putem direktnog linka.

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 02.Jun.2025

Detaljnije >>