Izvor: 025info.rs, 14.Avg.2014, 02:06 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Proglašavam otvorenim - proglašavam zatvorenim
Da li se sećate onih davnih, lepših vremena kada su visoki funkcioneri otvarali autoputeve, pruge, fabrike, gradilišta, mostove. Tada, da bi bilo nekog svečanog otvaranja morao je da postoji "debeo" razlog, a isto nije moglo da protekne bez nekog bitnog opštinskog ili državnog činovnika. Širok je bio dijapazon, no svi su bili nekako bitni, od partijskog sekretara, predsednika komiteta, pa sve do druga Džemala Bijedića, a neretko čak i samog Maršala Tita.
U današnje >> Pročitaj celu vest na sajtu 025info.rs << vreme svedoci smo da se retko otvaraju fabrike ili nova radna mesta pa političari koriste i najmanju priliku da bi se promovisali i "kupili kajmak". Nedavno je u jednom selu u Srbiji direktor Doma zdravlja svečano otvorio čajnu kuhinju presecanjem crvene vrpce (pogledajte OVDE). Direktor je naveo da je čajna kuhinja izgrađena od donacija i kako će odlično služiti zaposlenima da odmaraju i uživaju, naravno u pauzi od mukotrpnog rada.
Ljudi, još jednom ponavljamo - Čovek je otvorio restoran u Domu zdravlja?! "Ekstra", što bi rekla današnja mlađarija.
Za slične primere ne moramo ići toliko daleko, u našoj opštini se zna ko je zaslužan za sve uspehe i zadužen za otvaranje svih manifestacija. Pošto na poslovnom planu poslednjih godina nešto i nismo uspešni, najviše ovakvih primera je u sportu i zabavnim manifestacijama. Još uvek čekamo završetak izgradnje mnogih kapitalnih investicija za čija otvaranja će se, sigurni smo, prirediti pravi spektakl. Do tada proglasićemo otvorenim još poneke Ribarske večeri, Ličku olimpijadu (nećemo ovaj put objašnjavati razliku između Olimpijade i Olimpijskih igara), kružni tok, izložbu, likovnu koloniju, forum žena, sportsku priredbu i slično.
Uloga predsednika je veoma složena, treba biti obavešten, pametan, klinci imaju onu "zgodan i neophodan", mada, ovo neophodan nije baš po svaku cenu. Lična promocija je nešto čime se koriste svi političari od vlasti pa preko opozicije, ali ne bi bilo loše znati koliko muke i "međukoraka" treba napraviti da bi se kajmak pokupio. Sve ovo pada u vodu kad vidite naslovnu fotografiju ove vesti. Taj čika koji preseca vrpcu imao je onomad jednu pametnu koja glasi: "Mi smo svakodnevno u kampanji". Tačka.
Novinar, video produkcija
email: cedo@025info.rs