Ford menja izgled svojih salona širom sveta

Izvor: AutoBlog, 09.Nov.2025, 10:05

Ford menja izgled svojih salona širom sveta

Kupovina novog automobila bi trebalo da bude uzbudljiva, ali ovo iskustvo često izaziva osećaje teskobe ili straha. Mnogo toga zavisi o samom iskustvu boravka u salonu, tako da Ford radi na rešavanju ovog problema svojim "ujedinjenim globalnim maloprodajnim iskustvom" poznatim kao Ford Signature 2.0., koje će posetu salonu učiniti gostoljubivijom, opuštajućom i "bezbolnom".U sklopu preuređenja salona, prodavci treba da prihvate ideju "gostoprimstvo na prvom mestu". Iz Forda je saopšteno da zaposleni salona nisu prodavci, nego "ambasadori brenda". Kupci će moći da razgovaraju s njima u "namenskim prostorima za gostoprimstvo", koji izgledaju usmereni na opuštenije i neformalnije razgovore. Osim toga, hrana i piće biće...
Pogledaj vesti o: Ford

Nastavak na AutoBlog...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta AutoBlog. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta AutoBlog. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.