Izvor: AutoBlog, 09.Nov.2025, 10:05
Ford menja izgled svojih salona širom sveta
Kupovina novog automobila bi trebalo da bude uzbudljiva, ali
ovo iskustvo često izaziva osećaje teskobe ili straha. Mnogo toga zavisi o
samom iskustvu boravka u salonu, tako da Ford radi na rešavanju ovog problema
svojim "ujedinjenim globalnim maloprodajnim iskustvom" poznatim kao
Ford Signature 2.0., koje će posetu salonu učiniti gostoljubivijom, opuštajućom
i "bezbolnom".U sklopu preuređenja salona, prodavci treba da prihvate
ideju "gostoprimstvo na prvom mestu". Iz Forda je saopšteno da
zaposleni salona nisu prodavci, nego "ambasadori brenda". Kupci će
moći da razgovaraju s njima u "namenskim prostorima za
gostoprimstvo", koji izgledaju usmereni na opuštenije i neformalnije
razgovore. Osim toga, hrana i piće biće...
Pogledaj vesti o: Ford






