POVRATAK U BUDUĆNOST: Eagle Low Drag GT na tragu Jaguara E-Type

Izvor: TopSpeed.rs, 21.Sep.2014, 03:30   (ažurirano 02.Apr.2020.)

POVRATAK U BUDUĆNOST: Eagle Low Drag GT na tragu Jaguara E-Type

Ako su po nekima, Ferrari i Lamborghini “prenapadno” dizajnirani, te želite performase sa stilom, zašto da ne izaberite Eagle Low Drag GT? Od snova vas, doduše, deli iznos od milion dolara!

Foto: Mark Bramley/Eagle

Po mnogima najelegantniji sportski automobil svih vremena, Jaguarov E-Type, decenijama inspiriše generacije vozača, ali i dizajnera. Model koji je u centar pažnje postavio >> Pročitaj celu vest na sajtu TopSpeed.rs << kombinaciju zanosnih linija i snagu motora ispod dugačke „haube“, i danas zauzima počasno mesto u kolekcionarskim garažama.

Foto: James Lipman/Eagle

Pronaći originalni primerak u prvoklasnom stanju nije jednostavno, a kada do toga i dođe, reč je o novcu za koji je moguće nabaviti i najnoviji superautomobil. Ipak, na sreću, još uvek postoje entuzijasti koji će žrtvovati najnapredniju tehnologiju, kako bi mogli da uživaju u automobilskim emocijama, po starim „receptima“.

Foto: Mark Bramley/Eagle

Da ta dva sveta, svet modernih elektronskih sistemema i multimedijalne opreme, kao i svet vanvremenske elegancije mogu da idu zajedno, potvrdio je aninomni, ali po svemu sudeći veoma ambiciozni proizvođač sa Ostrva. Ime koje se u krugovima imućnih ljubitelja brzine pominje sve češće ovog leta, promoviše model zvučnog naziva – Eagle Low Drag GT.

Foto: Mark Bramley/Eagle

Reč je o savremenoj klasici, automobilu koji veoma skladno, i sa merom kombinuje proporcije i originalni DNK Jaguara, rad nezaboravnog Malcolma Sayera, sa modernijim stilom. Uostalom, za E-Type je lično Enzo Ferrari rekao da je najlepši automobil koji je ikada napravljen. Estetski, Eagle Low Drag GT neskriveno asocira na najpoznatiju „mačku“ u svetu automobila, ali to ne znači da atraktivni novitet nema „keca“ u rukavu. Naprotiv!

Foto: Tim Scott/Eagle

Dovoljno klasičan da izazove nostalgiju, istovremeno dovoljno moderan da zainteresuje mlađe vozače dubokog džepa, Eagle Low Drag GT na do sada neviđen način spaja sve ono o čemu su maštale generacije vozača. Kao jedna od ideja vodilja prilikom konstrukcije, pred inženjere je stavljena zamisao da odnos snage i mase bude konkurentan Porscheu 911 Turbo.

Foto: Tim Scott/Eagle

Nakon predanog rada i „aluminijumske dijete“, rezultat je evidentan – masa je smanjena na svega 1070 kilograma! U kombinaciji sa snažnim motorom zapremine 4,7 litara, sa 345 konjskih snaga, Eagle je sposoban za veoma dobre performanse. Do „stotke“ mu je potrebno manje od pet sekundi što je i više nego dovoljno, jer Eagle ne pravi automobile za ljude koji su opterećenji stotim delovima sekunde, več ljudima koji znaju da prepoznaju umetnost na točkovima.

Foto: Mark Bramley/Eagle

Jednaku količinu komplimenata zaslužuje i enterijer. Prvoklasna koža, nostalgični volan, pažljiva i pedantna izrada sa poliranim detaljima, mogućnost kompletne personalizacije sa ličnog spiska želja. Sve je na broju. Do problema dolazimo kada je reč o ceni. Ukoliko niste vlasnik naftnog polja, ruski oligarh ili dobitni na lutriji u Americi, šanse da ćete kupiti Eagle Low Drag GT gotovo da ne postoje.

Foto: James Lipman/Eagle

Naime, automobil koji upravo posmatrate košta više od milion dolara, pa nema sumnje da će Eagle Low Drag GT pre svega biti egzotika na putevima širom sveta, izuzetak, a ne pravilo… Zapravo, najveća šansa da ga vidite uživo jeste smotra ekskluzivnih unikata, sajam kolekcionarskih automobila u Evropi ili nešto slično. U Dubaiju dominiraju fluorescentni Aventadori i “matirani” Bentley modeli, tako da je i ta lokacija isključena.

Foto: Mark Bramley/Eagle

U svakom slučaju, manufaktura Eagle je pokazala i dokazala da je moguće kombinovati prošlost i budućnost, kako bi rezultat u sadašnjosti bio maksimalan. Šta čekate, uplatite Loto, jer nada umire poslednja…

Uroš Popović/TopSpeed
Pogledaj vesti o: Lamborghini

Nastavak na TopSpeed.rs...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta TopSpeed.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta TopSpeed.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.