Izvor: Advertiser-Serbia.com, 30.Jun.2020, 11:16
I kanadske kompanije odustaju od oglašavanja na Facebook-u
Kanadske kompanije Lululemon, MEC i Arc’teryx, povlače svoje plaćene oglase sa Facebook-a i pridružuju se bojkotu koji su već podržali Coca-Cola, Microsoft, Unilever, Ford Motor Company i još mnogi drugi.
Razne grupe za građanska prava, uključujući Ligu protiv klevete i Nacionalnu asocijaciju za unapređenje života „obojenih“ ljudi, kažu da Facebook nije učinio dovoljno da spreči rasističke, lažne >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << i opasne sadržaje na svojoj platformi. Takođe su razočarani što je kompanija dozvolila svojim korisnicima da pozivaju na nasilje protiv demonstranata koji se bore za rasnu pravdu nakon smrti nekoliko crnaca.
Bojkot ovih kompanija je značajan, jer su prihodi Facebook-a od oglašavanja prošle godine iznosili skoro 70 milijardi američkih dolara. Nakon što su brendovi poput Verizon-a, Eddie Bauer-a, Levi’s-a i Mozzile povukli svoje oglase sa Facebook platforme, njegove akcije su u petak skliznule 8,3 posto, na 216,08 dolara, što je najveći pad u tri meseca. Do danas se blizu 250 kompanija pridružilo bojkotu.
Nedavni pad akcija izbrisao je 56 milijardi američkih dolara od tržišne vrednosti Facebook-a i 7,2 milijarde dolara neto imovine osnivača Marka Cukerberga.
Izvor: Tanjug
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...