Izvor: AutoBlog, 23.Maj.2022, 07:33

Citroen C3 Elle

Citroen C3 Elle

Francuska kompanija Citroën nastavila je saradnju s vodećim lifestyle magazinom ELLE, dodajući uzbudljivi paket opreme popularnom modelu C3. Najnovije izdanje zapravo predstavlja nastavak saradnje koja je inicijalno započela 2018. godine. Uspeh nije izostao, jer je Citroën širom sveta plasirao više od 9.000 primeraka što je najavilo i naredne verzije. Slaveći dvadeseti rođendan, kompaktni Citroën je sjajno započeo aktuelnu sezonu s 49.000 prodatih vozila, što je dovoljno za visoko treće mesto u segmentu. Saradnja kultnih francuskih brendova proizlazi iz zajedničkog razumevanja ženske mode, ali i društvenih problema. Dizajn nove C3 ELLE edicije inspirisan je trendovima koji su popularni među kupcima C “trojke”, poput...

Nastavak na AutoBlog...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta AutoBlog. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta AutoBlog. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.