Izvor: AutoBlog, 05.Dec.2013, 14:11 (ažurirano 02.Apr.2020.)
General Motors krajem 2015. godine ukida Chevrolet u Evropi
Američki General Motors je danas saopštio da će krajem 2015. godine na evropskom tržištu ukinuti brend Chevrolet. To znači da se automobili ove marke od 2016. godine više neće prodavati na Starom kontinentu (u prodaji će jedino ostati model Corvette), jer će se u GM-u fokusirati pre svega na jačanje njihovih evropskih filijala – Opela i Vauxhalla. U vesti se navodi da su razlozi za povlačenje Chevroleta iz Evrope (između ostalog) u tome što Chevrolet nije uspeo da zauzme planirani tržišni udeo na evropskom tržištu, kao i teška ekonomska situacija u Evropi. Chevroletu je inače u prvih 10 meseci ove godine prodaja u Evropi pala za 17%, a pripada mu 1,2% učešća na tržištu. Ova odluka će kompaniji doneti dodatne troškove od 700 miliona do milijardu dolara između četvrtog kvartala 2013. godine i prve polovine 2014. godine. Iz GM-a naglašavaju da povlačenje Chevroleta iz Evrope nema nikakve veze sa partnerstvom između GM-a i francuske grupacije PSA Peugeot Citroen i da je ova odluka doneta nezavisno od odnosa sa PSA grupacijom. Na kraju, GM planira da u narednim godinama u Evropu uvede svoju luksuznu marku Cadillac. Ivan Mitić – Autoblog.rs
Dženeral Motors ukida Ševrolet u Evropi
Izvor: Blic, 05.Dec.2013
Američki General Motors je danas saopštio da će krajem 2015. godine na evropskom tržištu ukinuti brend Ševrolet.
"Ševi" 2016. odlazi iz Evrope
Izvor: B92, 05.Dec.2013
Detroit -- Američki automobilski gigant Dženeral motors (GM) će do 2016. godine uveliko povući marku automobila "ševrolet" sa evropskog tržišta...Kao razlog se navodi teška ekonomska situacija na Starom kontinentu, a GM umesto toga planira da se koncentriše na reklamiranje vozila marke "opel",...
GM povlači Chevrolet iz Evrope
Izvor: Nacionalna klasa, 06.Dec.2013, 09:53
General Motors će povući marku Chevrolet iz Evrope do kraja 2015. godine, saopštio je potpredsednik američkog automobilskog giganta Stiv Girski. Kompanija će posle toga usmeriti resurse na jačanje Opela i promovisanje Cadillaca na starom kontinentu.