
Izvor: AutoBlog, 04.Mar.2021, 15:35
Popularnost marke Ferrari se drastično srozala, pokazuje studija
Jedan od najpouzdanijih načina za merenje popularnosti jeste Google
pretraživanje putem Google trendova. Specijalizovani britanski portal Compare
the Market je iskoristio podatke "guglanja" automobilskih marki pa je
izradio studiju popularnosti. Kako piše Jutarnji.hr, pomoću podataka s Google Trendova istražili su promene u popularnosti
automobilskih marki u svetu u poslednjih 10 godina, upoređujući podatke iz
2010. s podacima iz 2020. godine. Prema studiji, pet marki automobila kojima je
drastično pala popularnost od 2010. godine do danas su Fiat, Citroen, Vauxhall
(Opel u Evropi), Mitsubishi i Ferrari...
Pogledaj vesti o: Fiat, Citroen
Zašto je Ferrari izgubio na popularnosti i kako može da je vrati?
Izvor: B92, 04.Mar.2021
Za poslednjih desetak godina popularnost italijanskog auto-brenda se srozala...Jedan od načina za merenje nečije popularnosti je Gugl pretraživanje...Specijalizovani britanski portal Compare the Market iskoristio je podatke "guglanja" automobilskih marki kako bi izradio studiju popularnosti...Pomoću...