
Izvor: AutoBlog, 17.Jun.2021, 18:34
Dacia ima novi vizuelni identitet
Objavivši novu strategiju početkom ove godine, Dacia je dala do znanja da okreće novu stranicu u svojoj istoriji. Novo poglavlje odražava se u novom logotipu, amblemu, bojama i terenima koje tek treba pokoriti. Ali ipak, marka ostaje verna svom duhu. Iako formula uspeha ostaje ista, novi vizuelni identitet dodatno naglašava njene vrednosti - jednostavnost, autentičnost i robusnost, uvek po pristupačnoj ceni. Denis Le Vot, glavni direktor marke Dacia, opisuje Daciju kao „marku koja definiše značenje esencijalnog vozila” i koja je istovremeno pristupačna i privlačna. Marka od samog početka uživa jedinstvenu poziciju na tržištu pa bi u narednim godinama trebala...
Dacia otkrila svoj novi vizuelni identitet
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 18.Jun.2021, 10:51
Proizvođač automobila koji je deo Renault Grupe, Dacia, osvežava vizealni identitet marke i amblem koji će se nalaziti na njihovim budućim modelima od sledeće godine...U drugoj polovini sledeće godine Dacijinu ponudu automobila čeka novi vizuelni identitet – onaj koji bi trebao da pokrene novu...