Izvor: 025info.rs, 30.Okt.2020, 11:28

Domaći turisti popunili kapacitete u letnjim mesecima

Godina koja je za nama bila je izazovna i teška za sve privatne subjekte, a naročito one koji se bave turizmom. Na koji način se sa izazovima izborilo JP za upravljanje putničkim pristanom i marinom Apatin, govorila je direktorica ove ustanove Ljiljana Krec. Naši gosti u letnjim mesecima uglavnom do sada bili su stranci i dolazili su preko aplikacije Bookung. U martu kada se desilo vanredno stanje počeli su otkazi rezervacija sa svih strana i mi smo se našli u problemu. Čim je to bilo moguće u skladu sa svim propisanim merama, uskladili smo naše poslovanje i usmerili se na domaće turiste. Trudili smo se sa raznim atrakcijama i cenovno da ponudu prilagodimo našim domaćim...
Pogledaj vesti o: Apatin

Nastavak na 025info.rs...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta 025info.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta 025info.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.