Licencirana takmičenja doprinose razvoju struke

Izvor: B92, 01.Feb.2023, 14:45

Licencirana takmičenja doprinose razvoju struke

Udruženja IAA Serbia i IAB Serbia organizuju zajednički događaj na temu značaja licenciranih takmičenja za industriju, sa ciljem da se istakne njihov međunarodni karakter, globalni standardi, odnosno značaj za unapređenje struke.

U okviru događaja koji nosi naziv Lokalno kreirano, globalno prepoznato predavanja će održati dva stručnjaka iz inostranstva Angel Iskrev (Creative director & Co-founder, proof.) i Jonathan Brown >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << (Planning Partner, McCann UK). Nakon predavanja, o takmičenjima Effie i Mixx govoriće domaći stručnjaci.

Učesnici panela su Nataša Đurđević (predsednica žirija Effie Awards), Jelena Šarenac (potpredsednica žirija Effie Awards 2017–2021), Branka Batričević (član žirija IAB Mixx Europe) i Olja Nestov (član žirija IAB Mixx Srbija). U ulozi moderatora je Goran Jankuloski, predsednik IAB Mixx žirija i višegodišnji član Effie žirija.

Događaj je zakazan za 8. februar (od 14h do 18h), a mesto održavanja je Dorćol Platz. Prisusto je besplatno. Svi zainteresovani se mogu prijaviti ovde.

Događaj o licenciranim, međunarodno priznatim nagradama i njihovom značaju za struku, kao i za dalju promociju i edukaciju čitavog tržišta oglašavanja, predstavlja jedinstvenu priliku za tradicionalne i digitalne komunikacijske stručnjake i entuzijaste da steknu nova znanja i iskustva. Mixx nagrade, koje sprovodi udruženje IAB Serbia, su vodeće u Evropi i podstiču inovacije i napredak u industriji digitalnog marketinga. Prisutni će imati priliku da se upoznaju sa najnovijim primerima dobre prakse i uticajem ovih nagrada na razvoj poslovanja, kako za marketinške agencije koje se za njih takmiče, tako i za dalje osnaživanje ugleda brendova čije su se kampanje sprovodile, izjavio je Nenad Milić, izvršni direktor IAB Serbia.

Međunarodna takmičenja podrazumevaju iste aršine, pravila igre, zahteve koji se stavljaju pred takmičare i to je upravo ono što im daje vrednost i težinu. Kada neko osvoji Effie, profesionalci širom sveta znaju da je taj neko zapravo osvojio marketinški Oskar. Globalni karakter Effie nagrade, odnosno globalno rangiranje (index) kompanija, agencija i brendova koji efektivno komuniciraju, predstavlja najbolji vid promocije naše industrije, jer dokazuje da ona stvara i razvija uspešne brendove. IAA i IAB su svesni svoje uloge u unapređenju struke, naročito u delu edukacije, zbog čega smo i odlučili da organizujemo ovaj događaj, zaključuje Jelena Ivanović, izvršna direktorka IAA Serbia.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, Twitter nalogu i uključite se u našu Viber zajednicu.

Nastavak na B92...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Povezane vesti

Lokalno a globalno važno: O marketinškim Oskarima u Dorćol Placu

Izvor: 24sedam.rs, 01.Feb.2023

Udruženja IAA Serbia i IAB Serbia organizuju zajednički događaj na temu značaja licenciranih takmičenja za industriju marketinga

Nastavak na 24sedam.rs...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.