Šest reklama se bori za najbolju

Izvor: Blic, 04.Dec.2007, 13:00   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Šest reklama se bori za najbolju

Šest reklama ostalo je u igri za najbolju domaću reklamu, a pobednik će biti proglašen na osmoj „Masterkard noći reklamoždera" koja će se održati 7. i 8. decembra u Centru „Sava"

U sada već tradicionalnom izboru za najpopularniju nacionalnu reklamu, ove godine učestvovalo je 30 reklama iz domaće produkcije. Na osnovu glasova publike među top pet ovoga puta našlo se šest reklama jer su dve reklame imale podjednak broj bodova. U pitanju su reklama za „Aqua >> Pročitaj celu vest na sajtu Blic << gala" u kojoj se pojavljuje Novak Đoković" i „Volim te ludo" reklama za „čoko smoki". Pored njih za ovo laskavo priznanje bore se i „10 godina saradnje" - reklama za „Telekom", „Sve najbolje leti Jatom" - „Jat", „Frizerka" - Loto i „Rainbow" - „Telenor", saopšteno je juče na konferenciji u Ministarstvu kulture.

Ove godine poseban akcenat stavljen je na izbor naj non profit kampanje, a u najužem izboru su „Đaci vas mole, usporite pored škole" - Parking servis, „Pomozimo slepima" - kampanja za pomoć slepima, „Jedinstvena si" - kampanja za rano otkrivanje i borbu protiv raka dojke, „Ulepšajte dan sebi i drugima, dajte krv" - kampanja dobrovoljnog davanja krvi i „Škola bez nasilja" - kampanja Unicefa za sigurno i podsticajno okruženje dece u školi.

Inače, specijalna nagrada za naj brend Srbije za 2007. otići će u ruke naših tenisera, a publika će izabrati i naj bilbord. Top pet bilborda koji su u konkurenciji su „Party" - „Tuborg", „Make love, no sleep" - „Guarana", „Bube za štednju" - „Raifaizen banka", „100 %" - „Nektar lajf" i „Naj provod u gradu" - „Delta siti".

Svi koji žele da glasaju za izbor najbolje domaće reklame, mogu to učiniti do petka tačno u podne na sajtu www.nocreklamozdera.eunet.yu i na našem sajtu na ovoj stranici.

Nastavak na Blic...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.