Izvor: Beta, 16.Nov.2009, 12:55 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Reklamni potencijal plišane revolucije
PRAG, 16. novembra 2009. (Beta) - Češka preduzeća i trgovci otkrili
su reklamni potencijal "plišane revolucije" i uoči njene 20.
godišnjice, 17. novembra, nude sve što mogu pod oznakom "plišani"
ili "revolucionarni".
Jedan od velikih prevoznika Student agensi ponudio je Česima čak
jeftine avionske na Kubu, pod parolom "za sve kojima nedostaje stari
totalitarni režim". Hoteli, pansioni i banje proglasili su sutrašnji
dan za "plišani dan" sa velikim popustima, a Češke železnice
mladima do 26 godina nude jeftine karte do Beča, kako bi se prisetili
kuda su njihovi roditelji nekada čeznuli da odu.
Mobilni operator Vodafon poslužio se jednim od najpoznatijih simbola
plišane revolucije, ključevima kojima su Česi iz dana u dan od 17.
novembra do kraja meseca zveckali i skandirali komunistima "odzvonilo
vam je". U akciji nazvanoj "Ključna stvar", Vodafon je pozvao Čehe
da skupljaju ključeve, a ako uspeju da prikupe više od 20.000
ključeva klijenti će 17. novembra moći da šalju SMS poruke
besplatno. Oznakom plišana na svojim kadama hvale se i neki
proizvodjači opreme za kupatila.