Reklamni potencijal plišane revolucije

Izvor: Beta, 16.Nov.2009, 12:55   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Reklamni potencijal plišane revolucije

PRAG, 16. novembra 2009. (Beta) - Češka preduzeća i trgovci otkrili su reklamni potencijal "plišane revolucije" i uoči njene 20. godišnjice, 17. novembra, nude sve što mogu pod oznakom "plišani" ili "revolucionarni".

Jedan od velikih prevoznika Student agensi ponudio je Česima čak jeftine avionske na Kubu, pod parolom "za sve kojima nedostaje stari totalitarni režim". Hoteli, pansioni i banje proglasili su sutrašnji dan za "plišani dan" sa velikim popustima, a Češke železnice mladima do 26 godina nude jeftine karte do Beča, kako bi se prisetili kuda su njihovi roditelji nekada čeznuli da odu.

Mobilni operator Vodafon poslužio se jednim od najpoznatijih simbola plišane revolucije, ključevima kojima su Česi iz dana u dan od 17. novembra do kraja meseca zveckali i skandirali komunistima "odzvonilo vam je". U akciji nazvanoj "Ključna stvar", Vodafon je pozvao Čehe da skupljaju ključeve, a ako uspeju da prikupe više od 20.000 ključeva klijenti će 17. novembra moći da šalju SMS poruke besplatno. Oznakom plišana na svojim kadama hvale se i neki proizvodjači opreme za kupatila.

Nastavak na Beta...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Beta. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Beta. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.