Izvor: JuznaSrbija.info, 21.Nov.2016, 17:59 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Reorganizacija Gradske uprave u Vranju
Gradsko veće donelo je odluku o reorganizaciji Gradske uprave, grada nakon čega će biti urađena sistematizacija radnih mesta. Novi model organizacije podrazumeva 11 odeljenja i kabinet gradonačelnika kao posebno odeljenje.
Dušan Aritonović, načelnik Gradske uprave kaže da je do sada Gradska uprava imala glomazan birokratski aparat sa 17 odeljenja. Sledi donošenje odluke o sistematizaciji radnih mesta za gradsku upravu, pravobranilaštvo i zaštitnika građana.
>> Pročitaj celu vest na sajtu JuznaSrbija.info << />
Cilj je da Gradska uprava bude organizovana kao jedinstveni organ, kaže načelnik Dušan Aritonović. Model po kome se radi datira još iz 2011. odluka o novoj organizaciji, iako doneta još 2015. godine, nikada nije zaživela. Dosadašnji aparat je bio glomazan. Imao je 17 organizacionih jedinica. Novom odlukom, taj broj je smanjen.
„Novom odlukom obrazovano je 11 odeljenja i kabinet gradonačelnika kao poseban. Viška radnika neće biti tako da će svako biti raspoređen rešenjem na odgovarajuće radno mesto shodno stručnoj spremi“, kaže načelnik Gradske uprave Dušan Aritonović.
Sledi donošenje odluke o sistematizaciji radnih mesta za gradsku upravu, pravobranilaštvo i zaštitnika građana. Odluka o reorganizaciji Gradske uprave donosi se zbog stupanja na snagu novog Zakona o zaposlenima u jedinicama lokalne samouprave.
Pogledaj vesti o: Vranje
Nastavak na JuznaSrbija.info...