
Izvor: AutoBlog, 08.Dec.2019, 21:25 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Volkswagenova jeftina auto-marka Jetta osvaja Kinu
Novi auto-brend nosi oznaku Jetta i namenjen je isključivo kineskom tržištu. Nemački proizvođač pokrenuo je ranije ove godine novu niskobudžetnu automobilsku marku u Kini, a već prva tri meseca prodaje pokazuju da je Jetta pun pogodak, prenosi B92. Ovaj zasebni brend u okviru VW grupe za sada ima svega dva modela i u prvih 90 dana prodaje privukao je skoro 30.000 kupaca. Osnovu automobilske marke Jetta čine VA3 sedan – pristupačna kompaktna limuzina koja se ranije u Kini prodavala kao Jetta (razlikuje se od evropske Volkswagen Jette) i kompaktni SUV VS5 (praktično prepakovani Seat Ateca). Skoro 80% dosadašnje...
TopSpeed test: Mazda CX-30
Izvor: AutoBlog, 09.Dec.2019, 17:30
Krosover japanskog proizvođača nastao je na osnovi nove Mazde3 i namenjen je porodičnim kupcima, a kako ulazi u veoma perspektivan segment, Mazda ima velika očekivanja od CX-30 za koji je pripremila izuzetno široku ponudu od čak 67 različitih verzija Očigledno da nimalo ne jenjava neutoljiva...