Izvor: Nacionalna klasa, 02.Dec.2015, 18:31 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Volkswagen predstavio rešenje za dizelske motore
Volkswagen je predstavio tehničko rešenje za problem dizelskih motora EA189 koji su emitovali znatno veće količine azotnog oksida od važećih standarda.
Rešenja se odnose na agregate zapremine 1,6 i 2 litra i predstavljena su nadležnoj nemačkoj agenciji KBA, koja treba da ih odobri pre nego što budu ponuđena vozačima.
Ova popravka smanuje emisije kod većine modela sa ovim motorima, saopštila je nemačka kompanija. "Posle primene ovih tehničkih mera, vozila >> Pročitaj celu vest na sajtu Nacionalna klasa << će ispunjavati važeće standarde o emisijama", navodi se u saopštenju.
Dizelski motor zapremine 1,6 litara dobiće novi "transformator protoka" vazduha oko senzora za vazduh. Ovaj senzor meri vazdušnu masu i pomaže u regulisanju procesa unutrašnjeg sagorevanja. Pored toga biće primenjeno i osvežavanje softvera. Čitav proces trajaće manje od sat vremena.
Dvolitarski dizelaš dobiće samo osvežavanje softvera, za šta će biti potrebno manje od pola sata.
"Zahvaljujući napretku u razvoju motora i unapređenoj simulaciji struja unutar kompleksa usisnog sistema, u kombinaciji sa optimizacijom softvera u tom pravcu, bilo je moguće napraviti relativno jednostavnu meru, koja neće biti problematična za mušterije", objavio je Volkswagen.
Nemačka kompanija napomenula je da tek treba obaviti nova merenja za sve pogođene modele, pa zbog toga ne može da se da konačna potvrda da je cilj ispunjen.
Tehničko rešenje za motor EA189 od 1,2 litra biće prezentovano agenciji KBA krajem ovog meseca. Kompanija je saopštila da ostale marke iz grupacije - Audi, Seat, Škoda i VW komercijalna vozila - takođe planiraju da preduzmu odgovarajuće mera za pogođena vozila.
Nastavak na Nacionalna klasa...