Volkswagen novom strategijom osvaja SAD

Izvor: AutoBlog, 26.Mar.2018, 06:51   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Volkswagen novom strategijom osvaja SAD

Volkswagen sa setom gleda na period kasnih šezdesetih prošlog veka, kada je doživljavao svoje zlatno doba u SAD-u, gde je imao čak 5% tržišta. Sada je ta brojka prepolovljena, a prisutan je i trend smanjenja kao posledica skandala Dieselgate. Nova uprava kompanije želi da se vrati na staru slavu, a glavni aduti su im električna vozila iz serije I.D. kao i novi SUV-ovi. Planirana je agresivna kampanja s niskim cenama, kao i dodatne pogodnosti za kupce, kao što su produženje garancije koje sada standardno iznosi 6 godina. Izvor: Autopress.hr Foto: arhiva Autoblog.rs...
Pogledaj vesti o: Volkswagen

Nastavak na AutoBlog...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta AutoBlog. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta AutoBlog. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.