Izvor: AutoBlog, 26.Mar.2018, 06:51 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Volkswagen novom strategijom osvaja SAD
Volkswagen sa
setom gleda na period kasnih šezdesetih prošlog veka, kada je doživljavao svoje
zlatno doba u SAD-u, gde je imao čak 5% tržišta. Sada je ta brojka
prepolovljena, a prisutan je i trend smanjenja kao posledica skandala
Dieselgate. Nova uprava kompanije želi da se vrati na staru slavu, a glavni
aduti su im električna vozila iz serije I.D. kao i novi SUV-ovi.
Planirana je
agresivna kampanja s niskim cenama, kao i dodatne pogodnosti za kupce, kao što
su produženje garancije koje sada standardno iznosi 6 godina.
Izvor:
Autopress.hr
Foto: arhiva
Autoblog.rs...
Pogledaj vesti o: Volkswagen
Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta AutoBlog. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta AutoBlog. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.