Tržište digitalnog oglašavanja lane vredelo  preko 12 miliona evra

Izvor: Blic, 02.Jul.2012, 16:10   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Tržište digitalnog oglašavanja lane vredelo preko 12 miliona evra

Prema rezultatima izveštaja Adex 2011, ukupna vrednost tržišta digitalnog i interaktivnog oglašavanja u 2011.godini u Srbiji procenjena je na 12,2 miliona evra, dok je za 2010. procenjena na 8,9 miliona evra.

Prema procenama IAB Serbia rast tržišta procenjen je na 36,12 odsto, uprkos periodu ekonomske krize koja se osetila na svim poljima.Najveći rast zabeležen je u kategorijidisplay oglašavanja od 54 odsto , čime ovaj segment doprinosti ukupnoj vrednosti tržišta u 2011. >> Pročitaj celu vest na sajtu Blic << sa 57 odsto.

Pored display oglašavanja, veliki rast je zabeležilo i oglašavanje na internet pretraživačima od 36 odsto, od kojih apsolutnu dominaciju na Srpskom tržištu ima pretraživač Google.

Tržište mobilnog oglašavanja u 2011. se procenjuje na samo 50.000€, a njegov dalji rast, koji se opravdano očekuje zbog velike popularnosti smart telefona, biće praćen budućim Adex istraživanjima.

Podaci korišćeni u ovom izveštaju su rezultat kalkulacija, istraživanja i procene stručnog tima IAB Serbia koje su rađene za potrebe predstavljanja istraživanja Adex 2011na Interact kongresu u organizaciji IAB Europe.

IAB, kao institucija, pruža referentne podatke o veličini i obimu tržišta digitalnog oglašavanja na globalnom nivou

Nastavak na Blic...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.