Spotify ima 83 miliona pretplatnika, ali nema profit

Izvor: N1 televizija, 26.Jul.2018, 23:53   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Spotify ima 83 miliona pretplatnika, ali nema profit

Muzički striming servis Spotifaj (Spotify) u drugom kvartalu ove godine registrovao je skok od 8 miliona pretplatnika, u odnosu na prvi, ali to neće doneti profit ovoj platformi, koja nije ostvarila dobit od svog osnivanja 2005. godine.

Muzički striming servis Spotifaj (Spotify) registrovao je 83 miliona pretplatnika u svetu do kraja juna, dok ih je imao 75 miliona tri meseca ranije, što je skok koji ne znači i finansijsku dobrobit za tu švedsku platformu na internetu, saopšteno >> Pročitaj celu vest na sajtu N1 televizija << je u Njujorku.

Spotifaj, koji je danas saopštio rezultate drugog kvartala, naveo je da je skok u broju pretplatnika ostvaren zahvaljujući većem interesovanju u Latinskoj Americi i jugoistočnoj Aziji, gde pretplatnici koriste porodične pakete koji su jeftiniji od pojedinačnih pretplatničkih paketa.

Taj striming servis je za godinu dana registrovao za 40 odsto povećanje broja pretplatnika među kojima su i oni koji koriste besplatne pakate s reklamama.

Spotifaj ima 180 miliona aktivnih korisnika na mesečnom nivou.

Uprkos brzom razvoju striminga u svetu, Spotifaj nije imao profit od svog osnivanja 2005. godine.

Taj servis je izgubio 90 miliona evra u jednom kvartalu, ali uprava te platforme navodi da više voli da se fokusira ne geografsko širenje.

Njegov konkurent Epl mjuzik (Apple Music) osnovan pre tri godine, saopštio je u maju da ima više od 50 miliona pretplatnika.

Nastavak na N1 televizija...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta N1 televizija. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta N1 televizija. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.