Izvor: RTS, 23.Jan.2009, 16:37 (ažurirano 02.Apr.2020.)
"Sači i Sači" promoviše nezavisno Kosovo
Kosovske vlasti angažovale marketinšku kompaniju "Sači i Sači" za međunarodnu promociju Kosova. Ugovor vredan 5,7 miliona evra. Cilj kampanje popravljanje imidža Kosova i podsticanje novih priznanja.
Kosovsko ministarstvo finansija izdvojilo je gotovo šest miliona evra za međunarodnu promocije nezavisnosti i angažovalo izraelsku podružnicu marketinške kompanije "Sači i Sači", koja će čitav projekat osmisliti, izjavio je portparol kosovskog ministarstva finansija >> Pročitaj celu vest na sajtu RTS << Muharem Šahini.
Osnovna ideja kampanje je promocija pozitivnih poruka na svetskim televizijskim mrežama, poput Si-En-Ena ili Bi-Bi-Sija.
Ideju o marketinškoj promiciji Kosova još je u septembru u javnost izneo zamenik šefa kosovske diplomatije Hajredin Kuči, odgovarajući na optužbe opozicije da vlada Hašima Tačija nije dovoljno angažovana u lobiranju usmerenom ka novim priznanjima.
Cilj kampanje, kako je objasnio Kuči, će biti predstavljanje Kosova kao "zemlje otvorenih mogućnosti i tolerancije", a čitav projekat, na način na koji to čine Malezija, Indija ili Grčka, će biti emitovan na mrežama poput Si-En-Ena ili Bi-Bi-Sija.
Kampanja za koju će biti izdvojeno 5,7 miliona evra će pratiti i aktivnosti predsednika Fatmira Sejdiua, šefa diplomatije Skendera Hisenija i "međunarodnih prijatelja Kosova".
Politički deo kampanje, kako su najavile vlasti u Prištini, vodiće nekadašnji američki predsednik Bil Klinton, čija je supruga netom promovisana u državnog sekretara SAD, nekadašnji Ahtisarijev pomoćnik Albert Roan i bivši član pregovaračke trojke Kontakt grupe Volfgang Išinger.
Vlada u Prištini, posebno ministarstvo spoljnih poslova, našli su se poslednjih meseci na meti oštrih kritika javnosti i opozicije, jer su, uprkos optimističkim najavama, za više od 340 dana od proglašenja nezavisnosti, Kosovo priznale 54 države.