Izvor: Studio B, 13.Okt.2014, 11:16 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Rubrika "Pet pitanja pet odgovora"
Vasilije pita da li neko kontroliše kablovske provajdere/operatere; žali se na poskupljenje usluga kablovske mreže PTT-KDS, što je urađeno bez prethodne najave, tj. informacije o poskupljenju za.
Kako piše na njihovom sajtu: www.ratel.rs, Republička agencija za elektronske komunikacije - RATEL nadležna je za rešavanje prigovora na rad operatora u oblasti elektronskih komunikacija, te korisnici mogu da podnose prigovore Agenciji, uz uslov da su prethodno pokušali da problem >> Pročitaj celu vest na sajtu Studio B << reše neposredno sa operatorom, što je i obaveza korisnika po Zakonu o elektronskim komunikacijama.
U tom smislu, prigovor treba da sadrži, pored naziva operatora i imena i prezimena korisnika, i opis problema i pokušaja njegovog rešenja sa operatorom, kao i adresu podnosioca prigovora, radi dostavljanja odgovora ove Agencije.