Reklama za Cartier kao umetnički film

Izvor: Blic, 08.Mar.2012, 15:40   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Reklama za "Cartier" kao umetnički film

Najpoznatiji francuski proizvođači luksuznog nakita i satova "Cartier" povodom 165 godina postojanja snimili su neverovatnu reklamu koja izgleda kao visokobudžetni film.

Ideja izvršnog direktora kompanije "Cartier" bila je da u novoj reklami "L'Odyssée de Cartier" objedini 165 godina postojanja fabrike.

Zaštitni znak proizvođača luksuznih nakita i satova je tigar koji u bajkovitoj reklami trči kroz obruče koji simbolizuju prstenje, susreće se za zlatnim >> Pročitaj celu vest na sajtu Blic << zmajem koji je bio glavni motiv mnogih kolekcija nakita koji su nosili članovi kraljevskih porodica.

Troipominutna reklama koju je režirao Bruno Aveilan je kratki film visoke produkcije koji ima mnogo specijalnih efekata

- Ovaj projekt smo tretirali kao pravi film. Želeli smo najbolje specijalne efekte, velikog reditelja. Želeli smo film koji ćemo sa ponosom moći da pokažemo Stivenu Spilbergu. Ovo nije reklama, ovo je više slavljenje naše istorije - rekao je izvršni direktor "Cartiera", Arnaud M. Bamberger.

Pogledajte reklamu:

Nastavak na Blic...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Povezane vesti

Reklama za Cartier kao umetnički film

Izvor: medio.rs, 08.Mar.2012

Najpoznatiji francuski proizvođači luksuznog nakita i satova "Cartier" povodom 165 godina postojanja snimili su neverovatnu reklamu koja izgleda kao visokobudžetni film.

Nastavak na medio.rs...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.