Radio S ponovo najslušaniji u Srbiji

Izvor: S media, 19.Jan.2010, 16:00   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Radio S ponovo najslušaniji u Srbiji

Radio S je ubedljivo najslušanija radio stanica u Srbiji, Vojvodini i u Beogradu, rezultati su novembarskih istraživanja "Ireks" i "Ipsos stratedžik marketinga".

Prema rezultatima Stratedžik marketinga 85,4 gradjana sluša radio zbog muzike, a u tom domenu Radiju S nema ravnog.

Podaci pokazuju da je naša medijska kuća najslušanija stanica u Srbiji sa šerom od 13,2 , na drugom mestu se nalazi radio B 92 sa 8,3 , dok se na trećem mestu nalazi Radio Beograd >> Pročitaj celu vest na sajtu S media << sa šerom slušanosti od 4,4 .

Kako u Srbiji tako i u Beogradu, Radio S je najslušanija radijska stanica sa šerom od 10,3. Na drugom i trećem mestu se nalaze B 92 i Pink sa šerom od 9,7 i 9,3.

Slušaoci su potvrdili da Radio S emituje najbolju muziku u Srbiji, kao i da naša stanica, za razliku od ostalih u Srbiji, beleži stalni porast slušanosti informativnog programa. Razlog ovakvih rezultata je taj što se slušaoci opredeljuju za način vesti koji emituje Radio S, a to su kratke, brze i jasne informacije.

Kao omiljeni radio 24% slušalaca takodje navode Radio S.

Podaci, takodje, pokazuju da je naša radijska kuća ubedljivo najslušanija medju mladjom populacijom sa šerom od 18,4 , dok se na dugom mestu nalazi B 92 sa šerom od 6,6. Radio S je najslušaniji i medju starijom publikom.

O tome koje radijske sadržaje slušaoci najviše vole da čuju Jasna Miloševiš iz "Ipsos marketinga" kaže:

-Slušaoci najviše vole na radiju da čuju muziku, dok gotovo polovina manje kaže da su to vesti, zatim slede sportski programi, politički dogadjaji, emisije o zdravlju i neke panel emisije, odnosno emisije u koje se ljudi uključuju telefonski. Druge teme: ekonomija, biznis, emisije naučnog sadržaja mogu biti zanimljive samo samo za specijalno fokusirane grupe slušalaca.

Prema njenim rečima, nešto više muške publike na radiju voli da sluša o sportu, mladja populacija je zainteresovana za muziku, dok se starija populacija odlučuje za informativni program.

Muzički ukus u Srbiji je veoma diskutabilna kategorija, ali prema istraživanjima IPSOS stratedžik marketinga veliki deo radijskih slušalaca voli zabavnu muziku, dok se odmah iza nje nalazi narodna muzika.



Danko Velemir

Nastavak na S media...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta S media. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta S media. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.