Izvor: JUGpress.com, 14.Mar.2017, 10:05 (ažurirano 02.Apr.2020.)
BIRODI sprovodi monitoring medijskog izveštavanja tokom kampanje za predsedničke izbore
BEOGRAD
Biro za društvena istraživanja (BIRODI) sprovodi monitoring medijskog izveštavanja tokom kampanje za predsedničke izbore zakazane za 2. april 2017. godine.
Cilj monitoringa medija je da kroz analizu medijskog izveštavanja informiše javnost o informiše javnost o ponašanju medija tokom predizborne kampanje i da podstakne diskusiju o kvalitetu medijskog izveštavanja, kao i uloge medija u Srbiji uopšte.
Monitoringom su obuhvaćene centralne informativne >> Pročitaj celu vest na sajtu JUGpress.com << emisije na televizijama RTS1, Prva, Pink, B92, Happy i N1. Analiza obuhvata praćenje vremenske zastupljenosti aktera, učesnika na izborima i tonalitet njihovog predstavljanja.
PodeliteŠtampajFacebookTwitterGoogleEmailSkype
I ovo Vam može biti interesantno
BIRODI: Vučić dominira na televizijama, ubedljivo na Pinku
Izvor: N1 televizija, 14.Mar.2017
Aleksandar Vučić dominira u centralnim informativnim emisijama, budući da je sem kao predsednički kandidat predstavljen i kroz aktivnosti koje sprovodi kao predsednik Vlade, rezultati su monitoringa medijskog izveštavanja u prvoj nedelji kampanje za predsedničke izbore koju je uradio Biro za društvena...