Popravljen autobus, srpski turisti krenuli iz Praga

Izvor: B92, 13.Nov.2017, 22:59   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Popravljen autobus, srpski turisti krenuli iz Praga

Beograd -- Turisti iz Srbije koji u nedelju uveče, zbog kvara autobusa, nisu pošli iz Praga ka Beogradu, krenuli su tek danas u popodnevnim satima, javio je RTS.

"U komunikaciji Ambasade s 'Jutom' ustanovljeno je da su putovanje organizovale dve agencije, od kojih prodavac aranžmana nije član 'Jute', dok je kooperant zadužen za prevoz koji je preuzeo obavezu pribavljanja ispravnog autobusa kojim bi putnici bili vraćeni u zemlju", objašnjava konzul u Ambasadi Srbije u Češkoj >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << Stefan Tomašević.

Aranžman je organizovala agencija "Parti travel", koja je, kao prevoznika, angažovala agenciju "Lui travel".

U međuvremenu se saopštenjem oglasio i "Parti travel", navodeći da je kvar na autobusu konstatovan u nedelju u prepodnevnim časovima i da se "odmah pristupilo rešavanju problema".

"Povratak za Beograd je bio zakazan za 20 časova. Međutim, kako kvar nije otklonjen do tada, putnicima je obezbeđen smeštaj u hotelima u kojima su bili i prethodne dve večeri. Izvinjavamo se zbog doživljene neprijatnosti", stoji u saopštenju.

U agenciji "Lui travel" su precizirali da je uzrok kvara autobusa uoči izleta do Karlovih Vari bila pumpa za gorivo.

Agencija je angažovala drugog prevoznika da realizuje izlet, da bi u međuvremenu probali da angažuju lokalnog majstora da popravi autobus. Kako je bio neradni dan, majstora nisu našli, već je avionom, s potrebnim delom, krenuo mehaničar iz Beograda.

Uputili su izvinjenje putnicima navodeći da na vanredne okolnosti ne mogu da utiču.

U Nacionalnoj asocijaciji turističkih agencija kažu da im, kada je reč o njihovim članicama, zakon daje mogućnost da reaguju samo ako se kvar uklanja duže od 12 sati i ako utiče na aranžman.

"Ukoliko je to u produženom delovanju i ukoliko se gubi program putovanja i on nije ispunjen onako kako je dogovoren, u tom slučaju postoji modalitet da preko institucionalnih službi, preko turističke agencije ili preko našeg arbitražnog suda putnici mogu podneti zahtev za delimični povraćaj novca zbog neispunjenih uslova putovanja", napominje Aleksandar Seničić iz Nacionalne asocijacije turističkih organizacija Srbije.

Nastavak na B92...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.