Izvor: Radio Televizija Vojvodine, 03.Sep.2009, 17:01

Otpušteni novinari Borbe tužili list

Otpušteni novinari Borbe tužili list

BEOGRAD - Otpušteni novinari lista Borba podneli su tužbu protiv tog dnevnog lista i njegovog vlasnika Ivana Radovanovića Prvom opštinskom sudu u Beogradu, saopštilo je danas Udruženje novinara Srbije (UNS).

U saopštenju UNS-a navodi se da je otkaz 3. jula dobilo 17 novinara Borbe koji su Prvom opštinskom sudu podneli tužbu sa zahtevom da otkazi budu poništeni i da im bude isplaćeno šest zaostalih zarada.

"Proglašeni smo tehnološkim viškom, a nije >> Pročitaj celu vest na sajtu Radio Televizija Vojvodine << bilo nikakve nove sistematizacije radnih mesta", navela je Marijana Milenković, jedna od otpuštenih novinara.

Otpušteni novinari obratili su se i Inspekciji rada sa zahtevom da budu vraćeni na posao do okončanja sudskog postupka.

Prvo ročište očekuje se u oktobru.

Nastavak na Radio Televizija Vojvodine...






 I drugi pišu o ovome:
 Povezane vesti
Otpušteni novinari Borbe tužili taj list

Otpušteni novinari "Borbe" tužili taj list

Izvor: S media, 03.Sep.2009

Grupa od 17 otpuštenih novinara dnevnika "Borba", podnela je tužbu protiv tog lista i njegovog vlasnika Ivana Radovanovića Prvom opštinskom sudu u Beogradu, saopštilo Udruženje novinara Srbije. ..Kako prenosi UNS, jedna od otpuštenih novinara Marijana Milenković istakla je da novinari tužbom...

Nastavak na S media...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Radio Televizija Vojvodine. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Radio Televizija Vojvodine. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.