
Izvor: Telegraf.rs, 11.Maj.2016, 11:06 (ažurirano 02.Apr.2020.)
OVAKO ĆE IZGLEDATI NOVE BOROSANE: Čuvene espadrile proslavljaju 85. rođendan (FOTO)
Vukovarska kompanija Borovo ponovo kreće sa proizvodnjom čuvenih "borosana". U ovaj ambiciozni razvojni projekat kompanija se upustila kako bi obeležila 85. godina postojanja ovih espadrila.
Vođa projekata u Borovu Damir Rupčić otkriva kako poslednjih meseci intenzivno pregovaraju s mnogim firmama, posebno onima iz turističkog portfelja duž Jadrana, ali i kontinenta. Pokrenuli su, kaže, ofanzivan pristup tržištu nabijen pozitivnim tonovima kako bi podstakli čvršću saradnju >> Pročitaj celu vest na sajtu Telegraf.rs << i partnestvo između njih kao proizvođača i turističkih destinacija, gde je s obzirom na brojne inostrane goste moguća prodaja njihovih asortimana.
- Nudimo povratak borosana hotelskim kompanijama kao izvrsnu zaštitnu obuću i dizajnom prilagođenu njihovim radnim uniformama te, naravno, prodaju startasicama u njihovim objektima, koje takođe dizajnom mogu pratiti lokalna obeležja svake pojedine destinacije, kao i najnovijeg modela espadrila - iznosi Rupčić i dodaje da su pripremili i kolekcije startasica za nacionalne parkove i Dubrovnik sa prepoznatljivim lokalnim obeležjima te u idućem periodu i tu očekuju odlične rezultate.
Borosane su 70-ih i 80-ih, bile sastavni deo uniforme pic.twitter.com/9hfPLuOEdJ
— Tobit (@TobitMMM) April 8, 2016
Već u ovu sredu s turističkom kompanijom Istraturist iz Umaga, čiji je većinski vlasnik grupacija Lukšić, potpisuju prvi ugovor o saradnji. Biće ih uskoro još, no u Borovu zasad ipak ne žele da otkriju o kojim se sve hotelijerskim kompanijama radi.
Vođa marketinga Martina Tomljenović velika očekivanja ima i od poslednjeg projekta, promovisanog u ponedeljak i nastalog u saradnji s domaćim dizajnerima iz modnog brenda Hipi garden. Reč je o ručno rađenim espadrilama, koje su ukrašene licitarskim srcima, možda najprepoznatljivijim tradicionalnim hrvatskim simbolom. I dok izgled espadrila potpisuje Đurđica Vorkapić, za kvalitetnu ručnu izradu zaslužne su radnice Borova, koje će dnevno na tržište isporučivati oko 600 pari.
Vorkapićeva i Tomljenović ističu kako je ovaj partnerski projekat nastao tragom činjenice koju potvrđuje više istraživanja da turisti sve češće za suvenir biraju upravo neki upotrebni proizvod koji nakon povratka s letovanja neće skupljati prašinu po fiokama.
- Espadrile su potpuno autentični suvenir za koji je već dogovoreno 20 destinacija, gde će turisti moći da ih kupe, a na toj listi su i sve vazdušne luke u Hrvatskoj - iznosi Vorkapićeva.
Uverena je kako će "ovo leto espadrile biti apsolutni hit među turistima, ne samo zbog poruke "From Croatia With Love"".
(Telegraf.rs / Izvor: poslovni.hr)