Izvor: Mondo, 09.Feb.2016, 18:19

Narednih meseci slušaćemo...

Narednih meseci slušaćemo...

Sreća, Idemo, Srbiju u sigurne ruke - pod tim sloganima pojedine političke stranke ulaze u predizbornu kampanju za, još neraspisane, izbore.

Foto: Ilustracija Guliver/Getty Images/Thinkstock

Slogane, pobrojane, otkrile su javnosti zasad koalicija DSS-Dveri ( Sreća), Levica Srbije (Idemo) i SRS (Srbiju u sigurne ruke), ostale stranke jos nisu saopstile na kojim porukama ce pokusati da osvoje birače, a lider SNS Aleksandar Vučić kaze da ga ono sto je dosad >> Pročitaj celu vest na sajtu Mondo << čuo - raduje.

Zajednički slogan DSS i Dveri na predsojećim izborima, ''Sreća'', dok će na pokrajinske izbore izaći sa sloganom "Ne dam zemlju".

''Mislim da je pojam sreća potpuno zanemaren u Srbiji i da su se neki drugi pojmovi već istrošili, izlizali'', rekla je Tanjugu predsednica DSS Sanda Rašković Ivić.

Podsećajući da su se do sada koristili slogani ''Da živimo bolje'', ''Da ima više radnih mesta'' koji su davali nadu, predsednica DSS ocenjuje da se ta nada "izjalovila".

Govoreći o ciljnoj grupi, ona ističe da su to glasači svih generacija.

''Znam da je DS S-u sklonije zrelije biračko telo, ljudi koji imaju 45 godina i više godina, dok su Dverima skloniji mlađi, međutim stvari se menjaju, pa evo i mi imamo neku urbanu publiku koja se približava Demokratskoj stranci Srbije'', rekla je ona.

Predsednik Dveri Boško Obradović kaže da građanima treba vratiti sreću, a to je:

"Sreća za građane Srbije je porodica, domaća, privreda, posao, selo, poljoprovreda i to će biti teme koje želimo da nametnemo. Zato smo prvi izbacili predizborni slogan - da bi smo pitali građane Srbije šta je za njih sreća", kaže Obradović za Tanjug.

Predizborni slogan SRS je "Srbiju u sigurne ruke" i upućen je, takođe, svim građanima Srbije i srpskom narodu, kaže lider radikala Vojislav Šešelj.

"Posle dosmanlijskih, socijalističkih i naprednjačkih ruku koje su Srbiju dovele na rub opstanka, jedinu sigurnost pružaju ruke SRS. Mi hoćemo da pridobijemo podršku onih koji su ojađeni, a takvih je 90 odsto građana", rekao je Šešelj Tanjugu i dodao da su radikali dokazali da su sposobni i kompetentni.

Šešelj kaže da će se radikali fokusirati na kampanju "od vrata do vrata", da će obići unutrašnjost Srbije, držati mitinge, gostovati na lokalnim televizijama, jer su, kaže, blokirani na skoro svim nacionalnim televizijama.

Lider radikala očekuje "prljavu kampanju" u kojoj će biti podvala, pokušaja prekrajanja izbornih rezultata, ali da će SRS iznositi samo istinu.

Levica Srbije Borislava Stefanovića već ima slogan "Idemo", za koji se, kažu, još uvek ne može reći da je predizborni.

Prema rečima člana Levice Ivana Jovanovića, taj slogan poziva građane da se priključe pokretu koji, kako kaže, nudi nešto nešto drugačije - odgovornost, kredibilitet i konkretna rešenja.

"Nama su ciljna grupa svi građani Srbije, naročito oni koji su u prethodnom periodu obespravljeni i oštećeni, mislim na radnike, penzionere, one koji su ostali bez posla i na one kojima su smanjene plate, penzije, mladima", rekao je on Tanjugu.

Naprednjaci i socijalisti još ne otkrivaju svoje slogane.

I u SPS kažu da su u njihovoj ciljnoj grupi svi građani Srbije.

Zamenik šefa poslaničke grupe Neđo Jovanović očekuje da će građani "prepoznati kvalitet i ukazati poverenje onima koji vrede".

"To su do sad pokazali SNS i SPS", rekao je on i dodao da je još uvek rano da se govori o kampanji, jer izbori još uvek nisu raspisani.

PUPS okuplja najstariju populaciju građana, pre svega penzionera, rekao je Tanjugu Momir Čolaković i istakao da će se obraćati sa devizom da penzija mora biti zaštićena ustavna kategorija.

Analitičar Cvijetin Milivojević kaže da je slogan "šlag na tortu" koji dolazi posle kvalitetnog istraživanja javnog mnjenja i dobre kampanje i sve poruke građanima sublimira u jednu ili dve lake, prijemčive i atraktivne poruke.

Milivojević kaže da će stranke razmišljati o najvažnijim problemima na koje građani traže odgovore i da će biti reči o boljem životu, platama, novim radnim mestima, ali i o EU, odnosu prema Rusiji i Kosovu.

"U tom konglomeratu ideja bi trebalo tražiti i slogane koji će se vezivati za te teme", rekao je Milivojević.

Za njega je dobar i uspešan slogan onaj koji stranci donosi određeni procenat biračkog tela, koji je bio neopredeljen.

Takav je, prema njegovom mišljenju, bio slogan koalicije DOS i Vojislava Koštunice "Ko sme da vas pogleda u oči", koji je ohrabrio dobar deo građana da izađu na izbore i glasaju protiv Slobodana Miloševića.

Građani pamte nekoliko predizbornih slogana koji su obeležili godine od uvođenja višestranačja, bez obzira da li su bili uspešni i privukli glasače.

Posteno! Kad je teško Čović! Vreme je! Svom snagom u reforme! Da radimo i živimo! Znam kome verujem! Demokratija je na staroj adresi! I Kosovo i Rusija!

Nastavak na Mondo...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora

 I drugi pišu o ovome:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Mondo. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Mondo. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.