Medijska strategija gotova 1. juna

Izvor: B92, 26.Maj.2011, 08:45   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Medijska strategija gotova 1. juna

Beograd -- Predlog medijske strategije biće završen do 1. juna i konačna verzija bi pred vladom mogla biti sredinom jula, najavila državna sekretarka Ministarstva kulture.

Dragana Milićević Milutinović je listu "Danas" rekla da smatra da predlog iz medijske studije da se formira 15 javnih servisa u Srbiji nije izvodljiv, jer se postavlja pitanje finansiranja.

"Nemoguće je finansirati ih iz pretplate, zato što javni servis nema realizaciju naplate koja je zadovoljavajuća >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << i adekvatna, tako da je oduzimanje sredstava od javnog servisa isključeno", rekla je ona.

Dragana Milićević Milutinović je navela i da je završen predlog zakona o radio-difuziji, ali da će on sačekati dok ne bude doneta medijska

strategija.

Upitana da prokomentariše očekivanje Republičke radio-difuzne agencije da će se novim zakonom uvesti mogućnost da regulator izriče direktne finansijske sankcije emiterima, ona je rekla da je protiv toga.

"Potpuno je nelogično da regulatorno telo ima pravo da direktno naplaćuje kazne, jer se zna ko u ovoj državi ima pravo na to", rekla je sekretarka Ministarstva kulture, informisanja i informacionog društva.

Upitana o stanju u medijima, ona je rekla da misli da je u proteklih deset godina situacija danas najgora.

"Većina novinara je zaboravila osnovne principe profesije, od kojih ne sme da se odstupi", rekla je ona.

Nastavak na B92...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.