Magazin „Puls” prestigao konkurenciju

Izvor: Blic, 17.Dec.2011, 03:00   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Magazin „Puls” prestigao konkurenciju

Magazin “Puls” ostvario je čitanost od 208.411 prema poslednjim podacima IPSOS Strategic marketinga i time postao i zvanično čitaniji od konkurentskih magazina („Gloria“, „Scandal“, „Hello!“ i „Story“). Ovo je bilo očekivano jer je već duže vreme najtiražniji magazin o poznatima.

- "Puls” je u potpunosti opravdao svoj slogan "bez šminke”. Ekskluzivni intervjui, iskrene ispovesti, nesvakidašnje paparaco fotografije i dobre reportaže nas razlikuju >> Pročitaj celu vest na sajtu Blic << od većine magazina na ovom tržištu.

"Puls” ne ulepšava stvarnost, već iskreno piše o životu poznatih i slavnih. A čitaoci "Pulsa” su verovatno najverniji ljudi u ovom delu regiona što vidimo po svakodnevnim pismima koja nam šalju.

Neobično je simpatična njihova ljutnja kada ne uspeju da dođu do svog primerka magazina. Takvu ljubav je trebalo zaslužiti - izjavio je ovom prilikom Aleksandar Đuričić, glavni i odgovorni urednik.

Sigurni smo da će "Puls” u narednom periodu postati apsolutni lider u svojoj kategoriji, kao što su ostali magazini „Ringier Axel Springera" („Blic Žena", NIN, „Auto Bild") u svojim kategorijama.

Nastavak na Blic...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.