Izvor: Blic, 17.Dec.2011, 03:00 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Magazin „Puls” prestigao konkurenciju
Magazin “Puls” ostvario je čitanost od 208.411 prema poslednjim podacima IPSOS Strategic marketinga i time postao i zvanično čitaniji od konkurentskih magazina („Gloria“, „Scandal“, „Hello!“ i „Story“). Ovo je bilo očekivano jer je već duže vreme najtiražniji magazin o poznatima.
- "Puls” je u potpunosti opravdao svoj slogan "bez šminke”. Ekskluzivni intervjui, iskrene ispovesti, nesvakidašnje paparaco fotografije i dobre reportaže nas razlikuju >> Pročitaj celu vest na sajtu Blic << od većine magazina na ovom tržištu.
"Puls” ne ulepšava stvarnost, već iskreno piše o životu poznatih i slavnih. A čitaoci "Pulsa” su verovatno najverniji ljudi u ovom delu regiona što vidimo po svakodnevnim pismima koja nam šalju.
Neobično je simpatična njihova ljutnja kada ne uspeju da dođu do svog primerka magazina. Takvu ljubav je trebalo zaslužiti - izjavio je ovom prilikom Aleksandar Đuričić, glavni i odgovorni urednik.
Sigurni smo da će "Puls” u narednom periodu postati apsolutni lider u svojoj kategoriji, kao što su ostali magazini „Ringier Axel Springera" („Blic Žena", NIN, „Auto Bild") u svojim kategorijama.