Ljudi prepoznali Huawei, šta vi mislite o njemu?

Izvor: Mondo, 27.Jan.2015, 17:23   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Ljudi prepoznali Huawei, šta vi mislite o njemu?

Sve više ljudi veruje u Huawei, a telefoni P7 i Mate 7 najprodavaniji premijum Huawei uređaji u prethodnih šest meseci.

Huawei je u našem izboru za telefon godine zauzeo prvo mesto. Zašto je to tako pogledajte OVDE, a u nastavku pročitajte još informacija kako je Huawei "ukrao" pažnju korisnika i koliko je telefona i smartfona prodao tokom prethodne godine.

Huawei Consumer Business Group je u 2014. godini, prvi put od osnivanja, ostvario prihod veći >> Pročitaj celu vest na sajtu Mondo << od 10 milijardi dolara , što je rast od 30 odsto u odnosu na 2013. godinu, objavljeno je po završetku analize rezultata poslovanja. Prihod od prodaje, koji iznosi 12,2 milijarde dolara, rezultat je i porasta broja isporuka pametnih uređaja za 7.8 odsto. Naime, Huawei je u 2014. isporučio 138 miliona jedinica, uključujući 75 miliona pametnih telefona.

“Naša odluka da se fokusiramo na tržište premium pametnih telefona donela je značajne rezultate u različitim oblastima u 2014. godini, uključujući istraživanje i razvoj, jačanje svest o brendu, razvoj i unapređenje prodajnih kanala i porast tržišnog učešća. Sve to dodatno je učvrstilo mesto broj 3. koje kompanija Huawei zauzima na tržištu pametnih uređaja. Globalni uticaj našeg brenda nastavlja da raste, a to potvrđuje činjenica da je Huawei prva kineska kompanija koja se našla na Interbrand listi 100 najboljih brendova u svetu,” rekao je gospodin Ričard Ju, CEO Huawei Consumer BG.

Uspeh najjačih smartfona

Jedan od najvećih rezultata ostvarenih u 2014. godini je rast broja isporuka pametnih telefona za 18 odsto. Huawei P7, prodat je u 4 miliona primeraka za samo šest meseci posle svetske premijere, dok je Huawei Mate7, prodat u 2 miliona primeraka za samo tri meseca.

Foto: MONDO portal. Huawei P7 dostupan u beloj, crnoj i pink boji.

Rast prepoznatljivosti brenda

Rastućoj popularnosti Huawei pametnih telefona doprinela je unapređena Internet marketing inicijativa, koja je omogućila nastavak porasta poznatosti Huawei brenda širom sveta.

Povezane vestiGigantski telefon

Nedavno istraživanje kuće IPSOS pokazalo je da je prepoznatljivost Huawei brenda porasla sa 52 odsto u 2013. na 65 odsto u 2014. godini. Prema IPSOS-u, ukupan broj korisnika koji su preporučili Huawei uređaje drugima dostiže 43 odsto i time ga svrstali u tri najbolja brenda u ovom izveštaju. Huawei se, takođe, nalazi među tri najbolja brenda kada je reč o zadovoljstvu korisnika na svetskom tržištu.

Sinergija Huawei i Honor brenda

Izuzetnim rezultatima Huawei-a doprineo je i značajan broj isporučenih uređaja Honor brenda koji je dostigao cifru od 20 miliona jedinica. Do kraja 2014. godine, Honor brend predstavljen je u više od 60 zemalja i regiona širom sveta.

Foto: MONDO portal. Huawei Ascend G7: Ko je lepši? :)

Tekuća, 2015. godina će biti godina strateškog razvoja za Huawei Consumer BG, u kojoj će Huawei povećati pristup Internetu. Internet of Things iliti slanje i prijem podataka putem stvari iz svakodnevnog života, kao i kontrola automobila putem Interneta dovešće do pomaka u različitim oblastima poslovanja uključujući proizvode, brend, kanale prodaje, maloprodaju i internet prodaju. Huawei Consumer BG će svoju pažnju usredsrediti na vodeće, visoko kvalitetne proizvode kako bi potvrdila imidž Huawei brenda kao simbola inovacija i proizvoda visokog kvaliteta.

Šta vi mislite o Huaweiju? Pratite nas i na Facebooku!

Nastavak na Mondo...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Mondo. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Mondo. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.