Izvor: B92, 16.Okt.2013, 15:41 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Korisnici Yahoo maila ljuti zbog redizajna
Novi interface uklonio je funkciju kartica koja korisnicima omogućavala otvaranje više e-mailova u istom prozoru, kao i sortiranje e-mailova prema pošiljaocu. Uklonjeno je i dugme "print", a korisnici se žale da ako su želeli uslugu nalik Gmailu, jednostavno bi se prebacili na Gmail. Prijavljeno je i hiljade bugova.
Korisnici Yahoo Maila su besni zbog velikog redizajna koji je uklonio čitav niz korisnih funkcija i navode kako servis sada izgleda kao kopija konkurentskog Gmaila. >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << Za novi izgled krive novu predsednicu Yahooa, Marisu Majer.
Korisnici ovog e-mail servisa, njih 275 miliona, 8. oktobra su neprijatno bili iznenađeni novim dizajnom. Desetine hiljada korisnika žalile su se na greške i smanjenu funkcionalnost. Velikom broju njih ne sviđa se ni izgled novog servisa.
"Postoji razlog zašto ljudi koriste Yahoo, a ne Gmail. To je bazirano na mišljenju kako najbolje dizajnirati e-mail servis da odgovara korisnicima", piše u jednom komentaru.
Korisnici pišu i kako postoji veliki problem oko korisnosti servisa i da je dizajn "katastrofa", koji je mnoge od njih naveo da se zapitaju da li će nastaviti sa korišćenjem Yahooa ili će preći na neki drugi servis.
Na Yahooovim forumima, u poslednjih šest dana, zabieleženo je više od 5.200 žalbi na greške, a veliki broj korisnika krivicu svaljuje na Majer.
Korisnici Yahoo maila ljuti zbog redizajna
Izvor: B92, 16.Okt.2013
Novi interface uklonio je funkciju kartica koja korisnicima omogućavala otvaranje više e-mailova u istom prozoru, kao i sortiranje e-mailova prema pošiljaocu. Uklonjeno je i dugme "print", a korisnici se žale da ako su želeli uslugu nalik Gmailu, jednostavno bi se prebacili na Gmail. Prijavljeno...