Izvor: NoviMagazin.rs, 20.Mar.2023, 11:08

Kampanja koja pokreće: „Ne gledaj u šolju, pregledaj se!“

Kako kompanije mogu svojim aktivnostima izaći iz šablonskih poruka i klasičnih osmomartovskih čestitki i akcija, pokazala je upravo kampanja Grand kafe, koja motiviše i ohrabruje žene da stave sebe na prvo mesto! Poruka Grand kafe „Ne gledaj u šolju, pregledaj se“ emotivan je i iskren apel svim damama da učine nešto važno za sebe i za svoje zdravlje!

Nastavak na NoviMagazin.rs...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta NoviMagazin.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta NoviMagazin.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.