Izvor: N1 televizija, 18.Maj.2016, 19:48   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Kako su se mediji ponašali u kampanji?

Troškovi kampanje za aprilske izbore bili su manji nego u izbornim procesima ranijih godina, a najzastupljenija u javnosti bila je Srpska napredna stranka, pokazao je monitoring finansiranja kampanje Transpatrentnosti Srbija. BIRODI zaključuje da su mediji u izbornoj kampanji o akterima izbornog procesa izveštavali neadekvatno i neizbalansirano.

Izvor: N1info

Nastavak na N1 televizija...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta N1 televizija. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta N1 televizija. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.