Još nagrada za kampanju Fonda B92

Izvor: B92, 24.Dec.2013, 01:38   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Još nagrada za kampanju Fonda B92

Beograd -- Udruženje ekonomskih propagandista Srbije dodelilo je nagrade autorima najboljih radova iz oblasti tržišnih komunikacija objavljenim tokom 2013.

Kampanja posvećena borbi protiv nasilja u porodici "Jedna fotografija dnevno u najgoroj godini mog života", koju je za Fond B92 osmislila agencija Sači i Sači, dobila je ukupno sedam nagrada na najvećoj dodeli priznanja za marketing u našoj zemlji.

Kampanja „Jedna fotografija dnevno”, osmišljena za Fond B92 >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << i realizovana uz podršku Direct Media PR i digitalne platforme ipyro, osvojila je ukupno 7 priznanja. Pored glavne nagrade, kampanja je dobila zlatno priznanje za integrisanu kampanju, za kampanju kreiranu za direktnu komunikaciju, za društveno odgovornu PR kampanju i za digitalnu kampanju, kao i bronzana priznanja za Digital communication elements i za društveno odgovornu kampanju.

"Veoma smo ponosni što je UEPS prepoznao snagu i vrednost naše ideje. Nasilje u porodici je jedan od najakutnijih problema u društvu i da bi se predupredilo, jedan od najvažnijih koraka koje treba preduzeti je prekinuti ćutanje. Nadamo se da će uspeh ove kampanje na najvažnijem događaju za tržišne komunikacije Srbije dodatno doprineti pokretanju ove važne teme”, izjavila je Sonja Milović, direktor agencije Saatchi & Saatchi Beograd.

"Jedna fotografija dnevno” je na taj način, u konkurenciji od preko 200 radova, potvrdila status najnagrađivanije kampanje u Srbiji za 2013. godinu, a 7 novih nagrada pridodato je impresivnom spisku međunarodnih nagrada koje je kampanja osvojila ove godine, uključujući Cresta, Epica, Cristal, Golden Drum i Ad Stars nagrade.

Viralni video, koji je činio okosnicu kampanje, za manje od nedelju dana je dostigao 3 miliona pregleda na Youtube-u i probio se među 5 najgledanijih videa na tom servisu, postavši najuspešniji viralni video u regionu. Svi lokalni i stotine međunarodnih medija objavili su vest o kampanji, istovremeno izveštavajući o alarmantnim podacima o porodičnom nasilju u svojim zemljama, što je ovaj problem dovelo u fokus na globalnom planu i pokrenulo dijalog širom sveta. Ova kampanja je problem nasilja u porodici vratila na nacionalnu listu gorućih problema,što je rezultiralo otvaranjem dve nove sigurno kuće u Srbiji.

"Proglašenje naše kampanje za najbolju ideju u 2013. godini, najlepši je način da se zaokruži jedna veoma uspešna kreativna godina za Saatchi i Saatchi. Nakon brojnih međunarodnih nagrada, vrednost projekta „Jedna fotografija dnevno u najgoroj godini života“ prepoznata je i od strane srpskog udruženja za tržišne komunikacije i to je samo potvrdilo poziciju naše agencije kao najkreativnije u regionu,” reči su izvršnog kreativnog direktora agencije Saatchi & Saatchi Beograd Veljka Golubovića.

"Ova kampanja je doprinela da se tabu nasilja prema ženama u Srbiji shvati kao ozbiljan društveni problem, koji razara ne samo porodicu već i zajednicu, koji proizvodi nove nasilnike. Tema je iako nametnuta, postala deo svakodnevne i medijske i političke komunikacije. Nameravamo da istrajemo u tome. U narednoj godini gradimo još dve sigurne kuće, ali i nastavljamo sa insistiranjem da se sistemski menja i politika i kultura ponašanja koji će doprineti smanjenju nasilja u porodici i prema ženama (o važnosti teme najbolje govori činjenica da je u ovoj godini ubijeno preko 40 žena u Srbiji), istakao je Veran Matić predsednik Upravnog odbora Fonda B92.

Agencija Saatchi & Saatchi osvojila je sa drugim projektima još jedno zlatno, tri srebrna i četiri bronzana priznanja, dok je njenom izvršnom kreativnom direktoru Veljku Goluboviću dodeljena specijalna nagrada za inovativno razmišljanje u tržišnim komunikacijama „Dragan Sakan – New Idea”.

Nagrada za inovativnost "Dragan Sakan" pripala Veljku Goluboviću, kreativnom direktoru agencije "Sači i Sači".

Laureat priznanja za životno delo je Dejan Bojović, kreativni direktor ''Publicis grupe Srbija'', dok je najbolji mladi dizajner Miljan Ristić koji je nagrađen za plakat na temu ''50 godina Doma omladine".

Dodelom nagrada autorima najboljih kreativnih ostvarenja sinoć u Domu omladine u Beogradu završeni su Dani Udruženja za tržišne komunikacije Srbije (UEPS).

UEPS je jedno od najstarijih strukovnih udruženja u Srbiji i okuplja istaknute stručnjake u oblasti marketinga.

Nastavak na B92...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.